FANDOM

Zgodnie z życzeniami paru osób i moimi obietnicami (fakt, że obiecywałem to już jakiś czas temu, ale jednak) - wznawiam event PvP-PvE-RP, w którym to gracze będą mieli szanse zmierzyć się z Mistrzem Areny. W najkrótszym skrócie mówiąc.
Pozwolę pominąć sobie jakże ambitny zarys RP tego eventu, a jedynie skoncentruje się - w tym "krótkim" opisie - na mechanicznej stronie wydarzenia, czyli sprecyzowaniu na czym mordobicie polegać będzie.
Mistrzem Areny będzie postać wykreowana i kierowana przez GM (mogą to też być dwie postaci lub więcej, nie ma reguły). Postać taka jest wzorowana na niegrywalnych klasach i fantazji twórcy, a posługuje się głównie spellami wziętymi z różnych bossów - tak więc np. moja pierwsza postać - Łowca Demonów - używała spelli wziętych m.in. z Leotheras'a the Blind oraz Archimonda (jeśli dobrze pamiętam). Do tego dochodzi wypasiony model, zwiększona liczba życia i many, sprzęt pod DPS'a i człowiek, który tym wszystkim kieruje.
Krótko o zasadach rozgrywki:
Event odbywać się będzie na Arenie w Nagrand na zasadach arenkowych (jak w PvP). Zakazana jest wszelka pomoc osób postronnych jak również JEDZENIE I PICIE, można natomiast wskrzeszać kompanów, o ile uda się Wam wyjść z combatu. Bardzo nie mile będą widziane wszelkie bezsensowne próby przeciągania walki, jak np. bieganie wokół słupa, uniemożliwiając innej osobie dobicie Was (chyba że macie w tym jakiś konretny cel, np. czekacie na zejście coldownu). Jeśli uznam, że ktoś ucieka za długo (min. 30s), zastrzegam sobie prawo do użycia komendy .die i zakończenia walki.
Gracze mogą stawiać się w grupie nie więcej niż 5 osób (chociaż to może się jeszcze zmienić, jednak wstępnie niech będzie tak), grupy proszę zapisywać w tym tamcie.
Gracze, którzy aktualnie nie biorą udziału w walce, mogą oglądać walkę z fly mountów. Bardzo proszę aby nie latać jednak zbyt nisko ziemi i oczywiście w żadnym wypadku nie lądować (w obrębie samej areny, na której odbywa się walka). Jeśli przyłapię kogoś na pomaganiu (np. wskrzeszając kogoś, kto zginął), zostanie to odpowiednio nagrodzone po evencie (poza oczywistą dyskwalifikacją może to być np. zamiana w murlocka na tydzień + mute (w końcu murlocki nie mówią)).
Event wygra na drużyna, której uda się pokonać więcej razy Mistrza (będą 3 rundy). Po każdym pokonaniu walka będzie cięższa. Dlatego też fakt, że ktoś pokona bossa za pierwszy razem z łatwością, wcale nie znaczy, że wygra wszystkie 3 razy i na odwrót - jeśli komuś zdarzy się przegrać na początku, nie będzie miał trudniej w następnej walce, aby dać mu szanse dogonić ewentualnych zwycięzców z pierwszej tury.
Jeśli cały event zakończy się remisem, sam zadecyduję, jak rozdam (i co rozdam) nagrody. Oczywiście nikt nie zostanie pokrzywdzony. :P
Generalnie nagrodami w evencie będą itemy PvP/PvE.
Poziom nagród będzie zależał od poziomu eventu (zarówno od strony walki jak i Waszego zachowania).
Nagrody nigdy nie będą wykraczać poza poziom aktualnego progressu serwera; aktualnie uważam, że jest to poziom Naxx, tak więc nie liczcie na nic więcej (albo i nawet na to).
Nie rozdaję wypasionych epicków do RP - od tego są eventy RP.
Jeśli czegoś zapomniałem, to dopiszę to w tym poście i dam odpowiednie info.
Pierwszą walkę planuję na przyszły piątek (10.09.11) na godzinę 18.30, jednak jest to tylko moja propozycja w Waszą stronę i oczywiście możecie proponować własne daty.
Mam nadzieję, że chętni się znajdą i event będzie udany. :)
Jeśli ktoś ma jakieś zastrzeżenia lub pytania co do reguł walki, niech śmiało pisze w tym temacie - jestem otwarty na wasze zdanie.
pozdrawiam
Vaenyr

Więcej z Fandomu

Losowa wiki