FANDOM

Pojawiła się nowa wieść, krążąca wszędzie tam, gdzie pojawiali się goblińscy kupcy, najemnicy i podróżnicy. Słynny (chociaż głównie wśród specjalistów i kolekcjonerów antyków..) i godny zaufania poszukiwacz skarbów Hazzil Breaux na skutek niefortunnej serii zdarzeń poszukuje nowych i zdolnych pomocników, którzy asystować mu będą w wyprawie do Stranglethorn Vale. Jaki jest cel wyprawy? Tego nie wiadomo, Breaux utrzymuje to w sekrecie i tę informację zamierza udostępnić tylko zakontraktowanym współpracownikom. W chwili obecnej przebywa w Booty Bay, oczekując na ochotników do przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej. Mile widziane wszystkie kończyny, własne wyposażenie i jakaś forma poręczenia. Jeśli jest potrzeba się z nim umówić - proszę zostawić wiadomość dowolnemu z karczmarzy w Booty Bay.

Plotkarze znowu opowiadają nowe historie. Według nich Breaux właściwie już skompletował drużynę i czeka teraz jedynie na dostawę zaopatrzenia. Tak więc z pewnością wyprawa już niedługo wyruszy, pozostaje tylko pytanie, czy coś się jeszcze wydarzy w tak krótkim czasie?

Gońcy posłani! Niekiedy musieli dotrzeć do naprawdę ciężkich do znalezienia miejsc - niektórzy mogli się zastanawiać jak posłańcy Breaux'a ich odnaleźli...

Wyprawa już zasadniczo zakończona! Breaux wraz ze swoimi towarzyszkami zdołał przechwycić swoją zdobycz. Teraz nadejdzie pora na wypłacenie wynagrodzeń...

Hazzil powrócił do Booty Bay! Wydaje pieniądze na lewo i prawo na nowy sprzęt i szykuje się do nowej podróży. Wielce sobie chwali dwie krasnoludki, które obrosły legendą w niektórych karczmach Zatoki Łupów jako Stalowa Glewis i Ostrooka Dalla. Goblinowi zdarzyło się raz czy dwa opowiedzieć swoją historię, po czym wyruszył dalej w poszukiwaniu przygód. Gawędziarze, plotkarze i pijani marynarze z kolei zdążyli ją już wielokrotnie przerobić i trudno odróżnić fałsz od prawdy. Wiadomo że występują tam Hazzil, cwany Greck, silne i sprytne krasnoludki i... grupa awanturników, o której zasadniczo niewiele się wspomina. Niektórzy bardziej trzeźwi i rozumni zastanawiają się nad naturą przemilczenia ich czynów i tożsamości, tylko.. dlaczego?

----

Prowadzący: Rzdawiak

Pomagał: VannDallem

Więcej z Fandomu

Losowa wiki