FANDOM

Na słupach informacyjnych w Darnassus, Ironforge, Stormwind i Exodar (a nawet w Orgrimmar!), w karczmach na całym świecie i nawet na ziemi na co ważniejszych traktach błąka się takie oto ogłoszenie:

Varian Wrynn ODNALEZIONY!!!

Po latach niewoli Varian Wrynn, syn Króla Llyna Wrynna, wreszcie powrócił do swego królestwa i już 26 dnia ósmego miesiąca po zachodzie słońca odbędzie się jego koronacja na Króla Miasta Burz w sądzie głównym, mieszczącym się w Dzielnicy Krasnoludów. Wstęp do sądu uzyskają tylko stosownie ubrane osoby - inni będą musieli poczekać przed sądem na przemówienie nowego Króla Ludzi.
Poszukiwany bard

26.08.11, godz. 20.00 - koronacja Variana Wrynna na Króla Ludzi - chętni zostaną teleportowani do owego sądu - event przeznaczony dla Przymierza, jak i Hordy - będzie piwo, wódka, ładne kobiety i muzyka - jeśli ktoś chce się pobawić w barda, to niech napisze DO MNIE pw. - wątek z Onyxią zostanie poruszony w trakcie eventu - więcej informacji WKRÓTCE

Część Druga: Czwarta Wojna
Dzisiejszego dnia na tablicach ogłoszeniowych w każdej stolicy, mieście i wsi Przymierza zawieszono takie oto obwieszczenie:
Drodzy przyjaciele, sojusznicy, poddani,
Nastał czas na zdecydowane działania. Nasz konflikt z Hordą zbyt długo się przeciąga. Tym razem zakończymy to i przepędzimy krwiożerczych orków i ich bestialskich sojuszników z NASZYCH ziem! Od tylu lat pluli nam w twarz i obrażali samą swoją obecnością. Ci, którzy twierdzą, że są pokojowo nastawieni nie wiedzą NIC! Ja ich poznałem i ja wzywam was do broni. Do walki o honor, sprawiedliwość i dobrobyt nas wszystkich! Punkty rekrutacyjne staną na rynku każdego miasta i każdej wsi! Kto się zaciągnie zostanie zwolniony z podatków na dwa miesiące, za każdy miesiąc służby. Przestępcy, chcący wesprzeć ojczyznę w chwalebnej sprawie dostąpią amnestii po zakończeniu wojny! Ponownie zobaczymy wielkich bohaterów Przymierza, stojących ramię w ramię na polach chwały! Ujrzymy także nowych bohaterów, którzy wyrosną ze zwykłych ludzi, takich, jak każdy z was! Bohaterów na miarę nowych, świetlanych czasów, jakie niewątpliwie nadejdą, po nieuniknionym upadku Hordy! Przeto kieruję swój odzew do wszystkich, którym nieobojętna jest przyszłość świata. By dołączyli do nas, wzięli udział w kreowaniu nowego, lepszego świata i zapisali się na kartach historii! Wasz przyjaciel, władca i obrońca! Król Varian Wrynn!

- Zebranie wojsk odbędzie się w piątek o godzinie 18.00 przed Stormwind - Jest to pierwszy event WoTLK
- Nie będzie żadnego PvE i PvP, więc proszę ubrać stosownie postacie

Organizator: Siha

Więcej z Fandomu

Losowa wiki