FANDOM

Wieża Azory jest niewielką wieżą magów umiejscowioną we wschodniej części Lasu Elwynn. Wieża jest prowadzona przez wyznawców i sług Azory, w większości gnomów, którzy podlegają zwierzchnictwu Arcymaga Azory, Theocritusa. Mieszkańcy wieży są wrogo nastawieni do rezydentów Wieży Ilgalara w Czerwonych Grzbietach, rządzonych przez złego maga Morgantha. Obie wieże stale szpiegują się nawzajem za pomocą magicznych środków.

Wewnątrz wieży pracuje wielu handlarzy, oraz rzemieślny zaklinacz.

Wywiad przeprowadzony ze sługami wieży, przeprowadzony przez Gadgetzan Times ujawnia, iż nie potrafią oni posługiwać się magią i są w pewien sposób urażeni mocą ich mistrza. Mówi także, że na wiele rzeczy znajdujących się zbyt blisko wieży niekorzystny wpływ ma jej magiczna aura, więc słudzy często muszą zmagać się z żywymi wiadrami i zmutowanymi motylami.

Oko AzoryEdytuj

Na stole na najwyższym piętrze wieży znajduje się magiczny artefakt zwany Okiem Azory, który pozwala każdemu, kto go dotknie, ujżeć otoczenie Wieży Ilgalara.

Położenie WieżyEdytuj

Wieża postawiona jest na wschód od Goldshire, a na północny zachód od Dyniowej Farmy Brackwell.

MieszkańcyEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki