FANDOM

UWAGA! Ponieważ ostatni post ze starego forum zaginął bezpowrotnie, ponownie proszę o zgłaszanie chęci uczestniczenia i propozycji co do terminu rozegrania drugiej części eventu. Osobiście wstępnie proponuję któryś dzień między 9 a 11 lipca, ale możemy przesunąć zabawę na dowolny weekend, jeśli komuś bardzo nie pasuje. Poniżej informacje o evencie odzyskane z poprzedniego forum.

Kiedy układaliście się na nocny spoczynek nic nie zapowiadało nadejścia dramatu. W ciemności jednak... w ciemności nocy i własnych umysłów nawiedziły was sny; sny przepełnione paraliżującym strachem, dotykające najgłębiej zakorzenionych w duszy lęków; sny, z których zazwyczaj człowiek wybudza się zlany potem, walcząc o więznący w piersi oddech.

Tym razem jednak nie było wam dane zaznać wytchnienia. Przebudzenie przyniosło tylko nowy koszmar, znacznie gorszy, bo na jawie.

Budzicie się w scenerii przypominającej senny majak. Samotny górski szczyt, pod nim dywan utkany z chmur i mgieł. Żadnej drogi ucieczki. Jako grupka nieznajomych zdanych tylko na siebie zbijacie się w przestraszone stadko, by stawić czoła nieznanemu. Czy możecie sobie nawzajem ufać? Co oznacza tajemnicze zdarzenie i jaka siła za nim stoi?

Event dla 6-8 osób, w założeniu czysto roleplayowy, bez ograniczenia co do poziomu postaci. Celem tak jednostek, jak grupy będzie znalezienie sposobu na uwolnienie się z koszmaru. W zależności od poczynań gracza i jego towarzyszy istnieje możliwość odniesienia przez postać mniej lub bardziej poważnych szkód na ciele i umyśle, aż po śmierć fabularną (choć do tego trzeba będzie naprawdę mieć pecha).

Zgłoszenia proszę zamieszczać w tym temacie. Chętni proszeni są też o przesłanie mi w formie prywatnej wiadomości krótkiej notki zawierającej rys psychologiczny postaci. Przez "krótka" rozumiem nie więcej niż 100 słów. ;)

Zostaniecie teleportowani na miejsce. Event odbędzie się w Storm Peaks, ale pamiętajcie, że fabularnie znajdziecie się w "krainie snów", której nikt z Was wcześniej nie oglądał. Rozmowy na kanale /raid proszę ograniczyć do absolutnego minimum. Będziemy używać go głównie do zarządzania przerw w fabule i rzutów, ewentualnie zasygnalizowania NAGŁEJ i NIESPODZIEWANEJ konieczności odejścia od komputera - oby takich przypadków było niewiele.

Strój w zasadzie dowolny. Należy oczywiście wziąć pod uwagę, że postacie zostały wyrwane ze snu, więc dla zachowania realizmu nie powinny mieć na sobie wiele. To samo dotyczy przedmiotów osobistych i broni - tych możecie mieć maksymalnie jedną sztukę. No, chyba że trafi się wojownik prosto z linii frontu, sypiający w pełnej zbroi i z mieczem u boku - nie będę się z takim argumentem kłócić, bo nie o to tu chodzi. Walki i ewentualne spory wymagające użycia siły rozwiązywane będą poprzez rzuty. Nie szczędźcie emot.

Przewidywany czas trwania: ?? Możliwe, że odbędzie się druga część eventu, jeśli zagadka nie zostanie rozwikłana w jeden wieczór. Kilka słów o samym evencie: przygotujcie się na solidne odgrywanie, planowanie zespołowe i najlepiej zróbcie macro z komendą /roll 20. Od rzutów zależeć będzie większość podejmowanych przez Was działań i wpływ otoczenia na postać. Może się na przykład zdarzyć, że pod wpływem koszmaru ktoś dozna szoku i będzie zmuszony wykonać "rzut na zdrowie psychiczne". Nie będę (zbyt) okrutna, ale nie muszę chyba mówić, że słowom narratora należy się bezwzględnie podporządkować. ;)

Organizator: Selene Czas: 10 lipca 2010

Więcej z Fandomu

Losowa wiki