FANDOM

Profile picture by aqua fortis-d4a7rds

Ponoć jej obecny wygląd.

WyglądEdytuj

Sin'dorei o delikatnej i subtelnej urodzie. Cera, jak na Sin'dorei przystało, podobna jak ludzka, różowa odrobinę (?). Włosy jej - długie, czarne, spadają na ramiona i plecy, czasami w formie kuca. Wysportowana, jak na walczącą brońmi innymi niż te lekkie. Do jej formy preferuje bardziej lekko-średni pancerz, co by umożliwiał "manewry". Oczy jej, emanują lekko zielonkawym światełkiem. 

CharakterEdytuj

Chodzi właśną ścieżką wyborów, nawet jeśli są (najczęściej) złe, niewłaściwe i nieudolnie dobrane, co przywiodło ją do kradzieży cenności innych osób. Potrafi kłamać, często bez wyrzutów sumienia i litości, aczkolwiek ma w sobie coś "dobrego", jeśli można powiedzieć o tym "czymś" tak, jak ona. Uważa aczkolwiek siebie za normalną osobę, ba, sprawiedliwą. Ma lekkie skłonności do upijania się i uprawiania hazardu, przez co traci większość swych pieniędzy. Przeważnie tolerancyjna co do innych.

HistoriaEdytuj

Od młodszych lat nie była zainteresowana walką, fechtunkiem czy zbroją. Preferowała coś narysować, to zaśpiewać lub inne takie durnoty. Miała grono przyjaciól, lubili ją całkiem. Była nawet wykrztałcona, odrobinę podobno ponad normę innych przedstawicielek jej rasy. Układało się świetnie, ojciec ją zaczynał uczyć samoobrony - fechtunku i walki pięściami i nogami - co przychodziło jej odrobinę trudno, ale dała radę w porę sporą ilość wiedzy i umiejętności pochłonąć, nawet grała podobno coś na flecie czy innych instrumentach. I nagle...Plaga. Robiłą co mogła, walczyła, obraniała swoich i miasto, doznając przy tym parę poważnych ran. Po upadku Quel'Thalas straciła prawie każdego, została w Silvermoon w smutku, była odrobinę czymś jakby lekarzem, medykiem, przychodzili do niej i innych "uzdrowicieli" z pomocą ranni, pomagała odbudować wraz z innymi dawne, piękne miasto, po czym nadal tam została. Po dłuższej rehabilitacji ruszyła w świat. Podróżowała tu i tam, piła, pracowała czasami jako najemnik. W okresie od upadku Arthas'a do Kataklizmu nie były znane jej losy, jedynie niedawno straciła prawie wszystko w Zatoce Łupów przegrywając w grze jakiejś, co zmusiło ją do szukania sobie nie do końca legalnej pracy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki