FANDOM

.Miejsce: Outland, Terokkar, sanktuarium Shattrath
Cel: znaleźć odpowiedniego osobnika
Czas realizacji: wykonać natychmiast nie zważając na nic
Szczegóły: zostaje przed Tobą postawione zadanie niezwykle wymagające. Musisz wykazać się cierpliwością i trzeźwością umysłu, zręcznością i spokojem. Wszelkie otwarte działania nie wchodzą w grę. Pod żadnym pozorem nie wolno Ci się zdradzić, a działanie w ukryciu jest Twoim priorytetem. Musisz znaleźć odpowiednia osobę, która będzie się nadawała do dalszych działań jakie nie zostaną Ci przedstawione. Płeć i rasa obiektu nie ma znaczenia, ma być zwinny, silny i inteligentny. W tym celu przeprowadzić obserwację w formie szczegółowej jednak nie zdradzając się i nie dłużej niż czas spalenia dwóch kul many rozmiaru ludzkiej dłoni. O końcu obserwacji zostaniesz poinformowany osobiście. Teraz zniszcz ten zwój nie pozostawiając żadnych śladów i przystępuj do działania.
Tym razem coś dla naszych serwerowych artystów, ale nie tylko. Każdy kto czuje się na siłach i wyraża chęć wzięcia udziału jest mile widziany.
Ale o co w ogóle chodzi? Już tłumaczę.
Jesteście jak łowca, który szuka odpowiedniej zwierzyny. Las jest Waszym terenem działań i szukacie najlepszego zwierzęcia do upolowania. Nie wiecie na jakie się natkniecie i musicie zdecydować jakie jest odpowiednie i jakie Was satysfakcjonuje. Nie strzela się do każdego bażanta. Musicie się wcielić w osobę, która sama do końca nie wie czego szuka. Macie znaleźć osobę (postać w grze), która spełnia przedstawione wyżej warunki i... musicie ją narysować. Bez różnicy czy ta postać istnieje w grze czy nie - pod tym względem macie wolna rękę.
Jestem ciekaw kto poradzi sobie najlepiej mając tak mało informacji jednocześnie posiadając tyle możliwości.
Teraz coś o zasadach i datach. Zwycięzcę wybierzecie sami! W postaci ankiety.
Forma projektów dowolna, może być nawet wydzieranka.
Czas na zrobienie prac wynosi 2 tygodnie, czyli termin upływa 21.08.2011 (niedziela) o godzinie 12.00. Później prace nie będą brane pod uwagę chyba, że ktoś mnie poinformuje o jakimś nagłym zdarzeniu w formie PW. Tegoż dnia zostanie ustawiona ankieta, która będzie wisieć tydzień podczas, którego oddawać będziecie głosy na Waszego faworyta.
Rysunki umieszczajcie w naszej serwerowej galerii. Jeśli ktoś chce może umieścić więcej niż jedna pracę.
Proszę również o wstawienie linku tutaj do Waszej pracy.
Ważne aby było wiadomo, że rysunek jest do tego konkursu wiec podpiszcie go jakoś (czy to na kartce, czy w nazwie na forum).
Nagroda. Nagrody będą dwie. Jedna zostanie przyznana osobie, która Wy wybierzecie a drugą przyznam ja. Proszę też jakiegoś GM'a o sponsoring nagrody dla osoby jaką wybiorą gracze. Ode mnie tradycyjnie będzie złoto.

Organizator: Qube

Więcej z Fandomu

Losowa wiki