FANDOM

Hex by MoonSkinned

Ostatnio do wioski Sen'jin, położonej na południowo-wschodnim wybrzeżu Durotaru zawitały dziwne osoby. Niby trolle, ale jakieś takie... inne. Grupka kapłanów, ubrana w specjalne, tradycyjne szaty i rytualne maski. Przygotowują się na coś.
Gdy zapytać jakiego, po co też oni zawitali w te strony, odpowiadają tylko coś o Loa. Loa- pradawne trollowe bóstwa zamieszkujące mistyczną krainę zwaną Ginen. To na nich opiera się właśnie wiara, religia i kultura trolli, czyli Voodoo.

Powiadają, że przybywają zza morza. Z Wielkiej Dżungli. To by oznaczało, że są z innego plemienia. Opinię mieszkańców na ich temat są różne.
Jib-aak, nieprzeciętny trollowy kuśnierz Eee... ja to tam nie wiem. Jestem zwykłym rzemieślnikiem i nie znam się tam na tym ich Voodoo. Przeszkadzają tylko, ot co! Hakahija, przykładowa matka i żona Mhm, pamiętam czasy, w których zamieszkiwaliśmy jeszcze Wyspy Echa. Obecnie pamięć o naszej religii zanika. To dobrze, że zjawili się kapłani.
Przez noc zdążyli przygotować ołtarz, poustawiać różne instrumenty i ozdoby wszelakie. Zanosi się chyba na jakieś święto. Nie mniej jednak, powiew świeżości dla zabicia monotonnej szarości w mieście zawsze jest dobry!

Data: 22.06.11 Organizator: z00mer

Więcej z Fandomu

Losowa wiki