FANDOM

Wojenny Wódz Thrall wyzywa członków Hordy do wstawienia się przed jego oblicze dziewiętnastego dnia tego miesiąca.
Każdy członek Hordy czy też organizacją będąca pod jej sztandarem jest wyzwana do Orgrimmar.
Czas poruszyć kilka spraw ważnych dla Nas i podjąć pewne kroki.
O temacie rozmów jak i sprawie zostaniecie poinformowani na miejscu.

Opis

Był to event wprowadzający do dodatku TBC po wipe serwera. Został przyśpieszony i niestety ale z powodów technicznych nie ukończony. Z Czarnej Góry żywiołaki ognia wypełzały niczym jakaś zaraza. Zalewały powoli cały kontynent. Kamienna wywerna ruszyła aby odeprzeć ataki na hordzią bazę, Kargath. Walka była dłuższa ale udało się powstrzymać żywiołami. Przymierze było powolne i tylko jedna grupa pogoniła je z Loch Modan.Ostatecznie ekspansja żywiołaków zwiększała się. Zajęły cały Mroczny Portal, którzy stał się aktywny i jakby problemów było mało, demony zaczęły też napływać do Azeroth. Horda broniła swych pozycji. Przymierze nie popisało się i pozwoliło aby żywiołaki podeszły pod samo Stormwind. Straż walczyła z nimi u bram, w końcu do miasta zawitał dziwny stwór. Odbyła się walka śmiałków z potworem. Okazało się jednak, że za tym wszystkim stały demony i to one sprawiły, że Ognisty Pan z góry powrócił.

Informacje

Spotkanie się odbyło i wódz omówił sprawy jakie ostatnio niepokoją go. Rzeczy, które dzieją się w południowym Kalimdorze oraz w okolicy Czarnej Góry. Zostały rozdanie zadania i na kolejnym spotkaniu zostania podjęte bardziej odpowiednie kroki w zależności od tego jak ci którzy przybyli wywiążą się z zadań.

19.11.2010 godzina 18.00 w Orgrimmar w siedzibie Thralla odbędzie się spotkanie z Wojennym Wodzem. Poruszone będzie kilka spraw i wyznaczone będą cele i zadania poszczególnym osobom/organizacjom [w zależności od tego ile się pojawi osób]

Event przerodził się w kampanie, która niestety nie znalazła finału. Organizator: Dirke

Więcej z Fandomu

Losowa wiki