FANDOM

Przeszłość zawsze będzie żyła w nas. Nie da się przed nią uciec, ukryć czy też zapomnieć. Ona zawsze wraca i odbija się echem...

Główne informacje Edytuj

Untitled-2.png

Takoja urodziła się w górach krainy Feralas w swoim plemieniu. Młodość płynęła jej spokojnie. Kiedy podrosła Przeszła wraz ze swoim rówieśnikiem rytuał pierwszego imienia, na którym otrzymała imię. Od tamtego momentu była traktowana jak członek Plemienia. Szkoliła się w różnych dziedzinach aby w końcu móc pójść swoją drogą. Ostatecznie zaczęła kroczyć ścieżką łowcy. Po tym jak stoczyli walkę z plemieniem Grimtotem i po stracie przyjaciela a zarazem partnera, stała na uboczu społeczności. Wsłuchiwała się we wiatr. Po tym jak urodziła opuściła swoje rodzinne strony aby wyruszyć w daleki świat, tak jak jej duchy rzekły...

Wygląd Edytuj

Tako.png

Takoja z Humarem

Jej sierść miała barwę czarną z białymi akcentami na klatce piersiowej i po wewnętrznej części nóg. Oczy wyrażały stanowczość i pewną siłę, zaś ich barwa była szkarłatna. Rogi nie miała duże ale jasne. Włosy miała czarne z przebijającym się w promieniach światła czerwonawym odcieniem. Wiązała je przeważnie w nie duże kuce z przodu, zaś z tyłu włosom pozwalała lekko opadać. Ogon na całej jego długość był na górnej jego części pokryty również włosami, tworząc pas od nasady aż po pędzel. Był tej samej barwy co włosy. Na łopatkach miała symbole lwich głów skierowanych pyskami w do siebie, były białej barwy. Na pysku zaś miała osiem białych pasków, cztery na pysku i po dwa na policzkach. Czarem malowała na swym pysku białą czaszkę, głownie do ceremonii. Często chodziła w swojej kolczudze, której skórzane elementy miały niebieska barwę oraz elementy z kości. Z dumą także nosiła na sobie brązowy tabard Plemienia, do którego dołączyła, a później stała się jego wodzem.

Inne Edytuj

  • Zawsze towarzyszył jej lew- Humar- z którym przeżyła wiele walk i przygód.
  • Zajmowała się garbarstwem i kuśnierstwem.
  • Jej ulubiona bronią były łuki oraz topory, nie przepadała za bronią palną.
  • Lubiła spędzać czas na "swojej" górze i wsłuchiwać się we wiatr.
  • Jej wierzchowcem był srebrny opancerzony wilk oraz kodo, jednak częściej na tym pierwszym można było ja zobaczyć.

Historia na serwerze Edytuj

Takoja nie wyróżniała się niczym szczególnym od innych przedstawicieli swojej rasy. Nie wychylała się ani też nie angażowała się w istniejące wtedy spory, głownie na tle frakcyjnym i między gildyjnym. Po raz pierwszy wychyliła się na turnieju walk na gołe pięści, w którym wzięła udział. Mimo tego że nie zajęła żadnego miejsca, dobrze się bawiła i tam zapoznała kilka postaci, które jak się okazało później były znane wszechobecne wtedy. Nawiązała kontakty z starym Taurenem Agrathiem Krwawym Pazurem. Łączyła ich wizja ludu taureńskiego zjednoczonego walczącego u swych braci i sióstr, a nie w usługach Krwawych Elfów. Nim do tego doszło, poniosła się wieść o tym, że gildia Shyish Afei ma zamiar szturmować Orgrimmar. Były to czasy kiedy każda ze stolic posiadała swgo "opiekuna", "obrońce". Tę funkcje posiadały silne gildie. Shyish Afei słabło i aby udowodnić Wodzowi, że nadal są potęgą ruszyli tam. Po walkach i z samym Wodzem, utrzymali swoje przywileje. Takoja się nie mieszała wtedy w wydarzenia. Po pewnym czasie udało jednak się utworzyć Plemię, Aki Shu'Halo. Agrath, Amisun i Takoja byli głównymi opiekunami, a wodzem sam Agrath.

Zaczął się wtedy dla niej ważny etap życia. Poznała bliżej Amisuna oraz zajmowała się werbowaniem i stawianiem przed próbami nowych członków.

Takoja ciężko trenowała i szlifowała swoje umiejętności we walce z Agrathiem i czasem ale nie często z Amisunem. Były to czasy kiedy walczyło się za Portalem z hordami Demonów. Nie jednokrotnie w trójkę stawili czoła spaczonym orkom czy też innym monstrum. Nie stronili też od walk z Przymierzem. Takoja wraz z Humarem nie raz dali im mocny łomot.

Cdn...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki