FANDOM

Goblińskie wieści: Mamy coraz więcej doniesień o atakach na karawany kupieckie oraz miasta w okolicach Lasu Silverpine, Hillsbrad Foothills i Łąk Tirisfal. Nikt nie widział napastników, a zwłoki, które zostają po atakach, wyglądają jakby rozerwało je dzikie zwierzę. Mieszkańcy tamtych regionów wyznaczają nagrodę w złocie za każde informacje, jakie zdobędą odważni śmiałkowie.

W praktyce: Evencik trwa tydzień, od soboty(16.10). Przez ten czas proszę o zgłaszanie się chętnych do mnie. Można zgłaszać się pojedynczo lub grupą, zależnie od charakteru postaci, przez cały okres trwania eventu. Śmiałkowie zostaną uczestnikami małej kampanii rp, której głównym założeniem jest określenie kto jest sprawcą tych ataków. Podkreślam, że od waszych decyzji zależy finał eventu, na który zostaną zapisani najlepsi z uczestników. Nie chcę więcej zdradzać, by nie psuć niespodzianki. Nagrody oczywiście zależą od ilości zebranych informacji. Zatem, zapraszam do zabawy!

EVENT będzie odbywał się codziennie wieczorem, z wyłączeniem przyszłej niedzieli!

Pierwsza grupa tropicieli już zbadała sprawę i dużo nie znaleźli. Kolejnych chętnych zapraszam na poniedziałek, w okolicach 20. Jednak nie więcej niż 5 osób, przy większej ilości robi się lekki "burdel"

Organizator: Hazzer Czas: październik 2010

Więcej z Fandomu

Losowa wiki