FANDOM

Dym z ogniska szczypał w oczy. Niewielki płomień tylko trochę rozświetlał czerń bezgwiezdnej nocy. Tańczące wokół niego cienie przybierały niepokojące, nienaturalne kształty. Bracia zjawili się w ciszy, jak zawsze. Stanęli przy ognisku. Bladzi, chudzi, odziani w czarne szaty, wyglądali jak posągi. W oddali słychać było wściekły ryk Bestii. Zaczyna się, pomyślał Edgar. Na stosie zbutwiałych czaszek przysiadł ogromny kruk. Edgar wstał z kościanego tronu i powiódł wzrokiem po zgromadzonych. Może jeszcze przyjdzie - pomyślał. Co to? Tam w ciemności. Może zjawa? Upiór? Może to ona? Nie. To tylko wiatr targa koronami drzew...
- Panie, pora zaczynać. - powiedział stojący obok Edgara posąg.
- Masz rację, Howardzie. - Wielki Mistrz westchnął i po raz ostatni spojrzał w nieprzeniknioną ciemność, po czym zbliżył się do ognia. Niebo rozdarła pierwsza błyskawica. Z głębi puszczy dobiegał niesamowity śmiech, wznosząc się ponad drzewami kaskadą szaleństwa. W oddali bezkształtne postaci przemykały chyłkiem wśród zapomnianych ruin, a czarnowłose panny umykały przed nimi w panice.
Moja słodka Eleonoro, ileż bym dał, by móc Cię znów zobaczyć - pomyślał Edgar
- Nigdy już - zaskrzeczał kruk, po czym wzbił się do lotu.

Drodzy kultyści Zapomnianych Bóstw, wielbiciele horroru, następcy Lovecrafta i Poe'go. Tajemne Bractwo Hebanowej Nocy zaprasza was na cotygodniowe spotkania, na których będziemy opowiadać mrożące krew w żyłach historie i snuć mroczne plany zdobycia władzy nad światem. Spotkania odbywają się w każdy wtorek, o godzinie 19.Pierwsze spotkanie odbędzie się w Ratchett (żeby każdy mógł trafić), stamtąd pójdziemy sobie na jakąś łysą górę. Później poszukamy sobie jakiegoś bardziej klimatycznego miejsca. Autor najlepszej opowieści zdobędzie uznanie współbraci i nagrodę!

Forma opowieści jest dowolna. Może to być gawęda, wiersz, pieśń, opowiadanie, cokolwiek. Warunek jest jeden, ma być strasznie i mrocznie! Zwycięzcę wytypują demokratycznie wszyscy uczestnicy zgromadzenia. Osoba, która okaże się najlepsza, otrzyma Buławę Najwyższego Wielkiego Mistrza i zaszczyt poprowadzenia kolejnego spotkania.

Odbyło się pierwsze spotkanie Bractwa. Uczestnicy mieli okazję posłuchać fragmentu historii Edgara Allana, Mistrza bractwa. Czyżby była ona początkiem kolejnej opowieści, która będziemy mogli przeżyć wspólnie? Zapraszam na kolejny event!

Nagrody za opowieść nie przyznano.

Organizator:Witelon Data:28.12.10

Więcej z Fandomu

Losowa wiki