FANDOM

Dla Tadeusza M. to był kolejny piękny wiosenny dzień. Wstał rano, pobił żonę i poszedł łowić ryby w zniszczonej dzielnicy parkowej. Lecz ten dzień okazał się być inny niż pozostałe dni, które kończył w karczmie Rugharda S., będąc pod wpływem krasnoludzkiego bimbru. Jak opowiedział nam świadek zdarzenia, Tadeusz M. łowił ryby w swoim ulubionym miejscu, tuż przy zniszczonej rurze kanalizacyjnej. Zawiązał spławik na końcu żyłki i zamachnął się jak prawdziwy profesjonalista ("Wygrał kilka konkursów rybackich" - wspomina żona zmarłego). To co zdarzyło się później nie przyszłoby do głowy nikomu nawet w najgorszych koszmarach! Nagle z wystającej rury wybiegł Człowiek-Jaszczur i złapał swymi ostrymi kłami za rękę rybaka, po czym zaciągnął go do swej nory. Nasi reporterzy zdają, że wrzaski Tadeusza M. dobiegały z kanałów jeszcze przez kilka godzin. Na jego nieszczęście nikt nie odważył się wejść do groty potwora. Czy do Stormwind zawitało kolejne niebezpieczeństwo? Czy człowiek-jaszczur jest wynikiem eksperymentów w Dzielnicy Magów? Tego możemy się nigdy nie dowiedzieć.
Nasze 5 Miedziaków, najtańsza gazeta w Stormwind.
=======================================
W poniedziałek(14.05.2012) o 20.00 ogłaszam polowanie na człowieka-jaszczura. Może przyjść każdy kto da radę dojść do Stormwind i przeżyć tam ok. godzinę. Event RP.

Organizator: Siha

Więcej z Fandomu

Losowa wiki