FANDOM

508px-OverviewStormwind.jpg

Stormwind.

Znane również jako Miasto Burz. Stormwind jest stolicą wielkiego królestwa rasy ludzkiej tej samej nazwy. Metropolia usytuowana jest w północnej części Lasu Elwynn i posiada połączenie kolejowe ze Stalową Kuźnią, stolicą krasnoludów. Jest jedyną siedzibą Akademii Nauk Magicznych w całym królestwie i najbliższych okolicach. Miastem rządzi Anduin Wrynn pod nieobecność swego ojca. Pomagają mu Lady Katrana Prestor i Lord Bolvar Fordragon.

HistoriaEdytuj

Pierwsza WojnaEdytuj

Była główną bazą dowództwa sił rasy ludzkiej oraz ostatnim miastem, które odpierało ofensywę orków podczas Pierwszej Wojny.

OdbudowaEdytuj

Miasto zostało odbudowane po długich walkach toczących się zarówno w królestwie jak i mieście jako Nowe Stormwind w miejscu dawnego miasta Stormwind. W odbudowie stolic pomagało Bractwo Defiasów.

Ludzie i kulturaEdytuj

Miasto zamieszkują żyjący ze sobą w pełnej harmonii i tolerancji ludzie, gnomy, krasnoludy oraz nocne elfy i draenei z czego dwie ostatnie rasy stanowią najmniejszy procent mieszkańców Stormwindu.

Plotki i pogłoskiEdytuj

  • Podobno w mieście działa tajna gildia o nazwie Stormwindzcy Zabójcy, której miano trafnie określa profesję członków tej organizacji. Nigdy nie widziano żadnego członka tej gildii, ani ich pracy. Prawdopodobnie są pod protektoratem SI:7.
  • Według niektórych czarny rynek Stormwindu jest zdominowany przez broń pochodzącą z faktorii Syndykatu Gnomelone, chociaż nie jest pewne czy ta organizacja sięga obszarem swojego działania Miasto Burz.

DzielniceEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki