FANDOM

czyli Nowa Nadzieja w slumsach Stormwind

Znanego i lubianego piekarza (jak sam twierdzi - "mistrza piekarskiego i artysty w swym fachu") Thomasa Millera los wczoraj nie oszczędził, popełniono bowiem czyn straszliwy i niewypowiedzianie nikczemny - skradziono mu wprost z kosza sześć świeżo wypieczonych grahamek. Straż miejska była bezsilna wobec tej zbrodni przeciw prawdziwej sztuce, od czegóż jednak są bohaterowie?

Czworo śmiałków, przypadkowo czy też dzięki zrządzeniu Światłości obecnych na miejscu zajścia, szybko wytropiło podejrzanego. Okazał się nim być osierocony chłopiec na usługach znanego w półświatku rzezimieszka, niejakiego Lenny'ego "Palucha" McCoy. Szybko okazało się, że malec zmuszany był groźbami do popełniania kradzieży i karany biciem za nieposłuszeństwo i porażki. Lenny w trybie natychmiastowym odstawiony został do aresztu, nie wiadomo jednak czy zostaną mu postawione jakiekolwiek zarzuty. Swą butną postawą sugerował jednoznacznie, że dzięki wysoko postawionym zwierzchnikom czy też skorumpowanym strażnikom może wkrótce wyjść na wolność.

Z obawy o bezpieczeństwo chłopca i w trosce o jego przyszłość baron Cadfael Redbrook hojnie obdarował go gotówką, zaś tajemniczy rycerz zwany Siegfriedem zaproponował malcowi posadę giermka u swych przyjaciół w Srebrnym Świcie. Dzięki talentom dyplomatycznym grupy chłopiec chętnie przystał na propozycję. Otworzyła się przed nim pełna możliwości przyszłość, której w innych okolicznościach mógłby nie dożyć.

Skądinąd wiadomo, że piekarz Miller znalazł tego wieczora w swej sakiewce dziesięciokrotność wartości skradzionego pieczywa...

Organizator: Selene

Uczestnicy:

  • Cadfael
  • Preshea
  • Celissa
  • Siegfried

Data: 16.05.13

Więcej z Fandomu

Losowa wiki