FANDOM

Do wszystkich organizacji w Azeroth i planach zewnętrznych.
Zauważyliśmy dużą aktywność demonów w okolicach miasta Shattrath. Obawiam się, że obecna straż miasta to za mało. Dlatego też ogłaszam turniej, który ma wyłonić najbardziej nadających się do zasilenia szeregów straży. Będzie on podzielony na trzy części: siły, umysłu i charyzmy. Zatem wystawiajcie swoich przedstawicieli i przybywajcie do Shattrath na wielki turniej!

Podpisano:
Skryba A’dal-a

Na czym to ma polegać? Każda gildia wystawia piątkę swoich ludzi, która będzie brała udział w poszczególnych próbach. Piątka może się zmieniać do każdej części, ponieważ są to zmagania gildyjne. Jaka jest nagroda? Gildia, która wygra turniej, zostaje obrońcą miasta Shattrah, żeby nie było później niedomówień: obrońcą, nie właścicielem.
Zwycięzca będzie otrzymywał żołd, zależny od jego reputacji w mieście.

Reputacja:

Gildia, która wygra turniej ma na start 100% reputacji. Zależne od ich postępowania oraz od działań innych gildii ta reputacja może się zmieniać, jednak maks to zawsze 100%. Co mam na myśli? Że zależne od zachowania? Otóż, koniec z gildiami, które wpadają tylko po żołd i mówią papa. Gildia musi pokazać, że dba o to miasto. Jeżeli reputacja spadnie do zera, miasto mówi gildii „bye, bye” i szuka następnej.

Organizator: Hazzer Lipiec 2010

Więcej z Fandomu

Losowa wiki