FANDOM

Na ciężkich drzwiach budynków stormwindzkiej straży zawisły dawno niewidziane ogłoszenia. Tak, czasy znowu się zmieniły! Królestwo nie prowadziło wielu bitew na starym kontynencie, a większość wojsk wyruszyła na Płonącą Krucjatę, by wspomóc sojuszników z Draenoru. Tak, to była świetna okazja, by się wykazać... Szczególnie, że Bractwo Defiasów musiało na nowo skryć się w cieniu dworskich intryg. Nie tylko kupcy mieli zarobić na tej wojnie, ale czy aby na pewno? Mistrz Mathias Shaw przygryzł sztylet, tak jak to zwykł robić w czasach młodości, kiedy to buntował się w ten sposób, łamiąc większość zasad etykiety. Zamaszyste ruchy pióra niemal przecinały papier, atrament lał się niczym krew. Oparł się na swym wygodnym fotelu, patrząc na rezultat pracy. Zwykle załatwiał wszystko osobiście, jednak tym razem bardziej od inhumacji kolejnych niewygodnych jednostek wolał próby chwycenia za rąbek spódnicy którejś z okolicznych dam. W tym momencie zmuszony był przerwać. - Znowu zapomniałem o truciźnie! -pomyślał, zadziwiająco szybko jak na człowieka oddalając się w kierunku piwnicy, by znaleźć antidotum.

DAREN LONGSHOT
Wygląd: Czarne włosy, zwykle brak zarostu, zielone oczy, podłużna szczęka.
Znaki szczególne: Blizna przechodząca przez środek nosa, wyjątkowo trudna do dostrzeżenia.
Ostatnio widziany w okolicach cmentarza Duskwood, kierował się w stronę Karazhan lub Bagna Żalu, prawdopodobnie podejmie próbę dalszej ucieczki.

EVENT ZAKOŃCZONY! GRATULUJĘ SANTUSOWI, JETOWI ORAZ ALAI!

OGŁOSZENIE SI:7 DO MIESZKAŃCÓW MIASTA STORMWIND
Awanturnicy, łowcy nagród i pozostali mieszkańcy miasta! Nasze bramy przekroczył dziś nieprzyjaciel, czarnoksiężnik Mathias Czterdzieści Klątw wraz ze swym bratem Morganem. Nieznane jest miejsce ich pobytu w stolicy, lecz wiadomo, iż planują doprowadzić do niepokoju wewnętrznego. Aby temu zapobiec wyznaczam nagrodę za ustalenie miejsca przebywania dwóch czarnoksiężników. Obydwaj są potężnymi magami, więc odradzana jest próba potyczki! Zjednoczmy się w tych ciężkich czasach i razem udaremnijmy mroczne zabiegi tych złoczyńców.
Mathias Shaw, Dowódca SI:7

- Jak to nie ma? - ryknął Mathias Shaw, dowódca SI:7.
- Zniknęli, po prostu. - szpieg rozmawiający ze swoim mistrzem skulił się jeszcze bardziej, przypominał teraz gnoma.
Mathias Shaw pacnął się otwartą dłonią w czoło.
- Mieliście tylko pilnować tych dwóch. - mruknął, po czym wziął do ręki pióro i zamoczył jego koniuszek w atramencie.
- Ale wiemy coś jeszcze. - odważył się przerwać milczenie szpieg. - Mathias i Morgan związali się z Bractwem Defiasów.
- To już coś. - dowódca stormwindzkiego wywiadu przewrócił oczyma.
Awanturnicy, łowcy nagród i pozostali mieszkańcy Królestwa! Nasze granice przekroczył dziś nieprzyjaciel, czarnoksiężnik Mathias Czterdzieści Klątw wraz ze swym bratem Morganem. Nieznane jest miejsce ich pobytu w Królestwie, lecz wiadomo, iż planują doprowadzić do niepokoju wewnętrznego. Aby temu zapobiec wyznaczam nagrodę za ustalenie miejsca przebywania dwóch czarnoksiężników. Obydwaj są potężnymi magami, więc odradzana jest próba potyczki! Zjednoczmy się w tych ciężkich czasach i razem udaremnijmy mroczne zabiegi tych złoczyńców.
PS. Podobno związali się z Bractwem Defiasów, więc zalecam dodatkową ostrożność.
Mathias Shaw, Dowódca SI:7

- Ten list jest taki sam jak poprzedni. - powiedział szpieg.
- Bo sprawa dotyczy tego samego problemu. - warknął Mathias.
Widząc niezadowolenie na twarzy swojego szefa szpieg wyszedł pospiesznie z kwatery swojego dowódcy

1. Jest to minievent przed atakiem na Wzgórze Wartownicze.
2. Screeny z miejscem pobytu proszę przesyłać do mnie PM-em do 26.09.11

Zasady:
1. Polować mogą nie tylko gracze z Przymierza, ale muszą w takim wypadku znaleźć sobie wspólnika, który się z nimi podzieli nagrodą.
2. Czas eventu nie jest ściśle określony. Można powiedzieć, że to zabawa czysto losowa.
3. Ogólne wskazówki będę podawał jako ogłoszenie.
4. Każda postać ma szansę załatwić poszukiwanych, w ten lub inny sposób.
5. Nagroda w przypadku ,,żywego" uciekiniera jest większa, a gracz może się również wzbogacić o informacje.

Start: 13.04.11

Patron: Life Knight

Więcej z Fandomu

Losowa wiki