FANDOM

Kilku członków Hordy i Przymierza wdało się ze sobą w potyczkę, walczyli ze sobą z całych sił. Walkę przerwał krzyk pewnego zakapturzonego człowieka, który był goniony przez kilka wilków. Wrogowie przerwali bój aby mu pomóc. Dziwny przybysz zgubił kartkę, która została przeczytana przez zebranych.

Kawałek nadpalonego rękopisu:

Rozkaz: 135

Pojmaliśmy wreszcie jakiegoś kultystę z Kultu Potępionych. Myślę, że może on znać miejsce ukrycia jednego z dziesięciu Czarnych Rycerzy Arthasa. Jeśli jest to prawda, musimy wydusić z niego informacje o jego pobycie, jak i o jego planach. Śpieszmy się, gdyż zapewne nasz wróg jest potężny. Wasze zadania to:
- zebrać oddział doborowych wojowników,
- przesłuchać kultystę,
- w razie zdobycia informacji, odnaleźć kryjówkę Czarnego Rycerza i zabicie go.

Kapitan Patrick Slan.

Obecni szybko zorientowali się, iż chodzi o przybysza z kartki, więc zaprzestali walki aby połączyć siły. Zamierzali wypełnić misję ze znalezionej kartki. Szybko pojmali zakapturzonego człowieka i wzięli się do roboty.

Event polega na wypełnieniu misji ze znalezionego rękopisu. Cała zabawa ma podłoże Rp/Pve, z lekkim elementem Pvp.
Event jest prowadzony przez Hazzera. Ilość osób dowolna. Jeśli przyjdzie za mało to event zostanie przeniesiony. Wstępna data eventu to 17 Lipca 2010 o 20.30. Wszelkie pytania czy zastrzeżenia proszę pisać w tym wątku.

Organizator: Geuder

Więcej z Fandomu

Losowa wiki