FANDOM

AKT I
Parszywa za życia, parszywa za śmierci

Gdzieś na czerwonych stepach Durotar...
- Robota. Robota zawsze była obrzydliwa. Przynajmniej WY tak uważacie, ale ja nawet lubię moje bagienko. Zanurzanie ostrza w gardziel niczego niespodziewającego się, jeszcze ciepłego ciała i to spojrzenie... tak, to spojrzenie pełne strachu, zdziwienia, lub nawet zawodu - dlaczego nie przewidziałem, że akurat tu mnie dorwie? Ahhh... kocham to. Nasza Pani docenia to chyba jako jedyna. Może nie jako jedyna, bo jest nas wielu, oj tak. Wszyscy jesteśmy dotknięci śmiercią i dlatego jesteśmy nieustraszeni. Nie czujemy bólu, nie czujemy strachu, nie czujemy litości, nie-...
- Proszę Pana! A nasze siepacze też nie czują se strachu! - zaskrzeczał mały Ork, który wyróżniał się wśród swych rówieśników pokaźną blizną ciągnącą się od oka, do ramienia - znamię pozostawione przez lwa który terroryzował jego wioskę; jego pierwszy test męskości.
- Rugzeg! Ty zamknij ta japa, bo tera trup gada! - uciszyła go dorosła Trollica, której strój świadczył o tym, że jest jakąś wyżej postawioną szamanką - Trup idzie do Wodza Thralla, wiec zadawać mądre pytania, bo on dużo ma w pustej głowie!
Las rąk stanął przed Zapomnianym. Jego przeżółkłe ślepia przyjrzały się każdej twarzyczce podekscytowanych uczniaków. Przesunął on sinymi palcami po swym pasie i zacharczał donośnie. Nie miał już więcej czasu na dokształcanie przyszłych wojowników Hordy. Musiał teraz spełnić swą misję, którą zleciała mu sama Sylvanas Windrunner. Jego zadumę przerwało ciche pytanie jednego z młodych Taurenów, któremu jeszcze nawet rogi nie urosły:
- A kim Pan jest?
- Jestem emisariuszem. Emisariuszem Lady Sylvanas Windrunner.

Rozmówka z Thrallem na temat wojny z Przymierzem, oraz... no zobaczycie jeszcze na jaki temat.
- Tylko postacie z Hordy; tylko Trolle, Orki, Taureni, Trupy i Krwawe Elfiki.
- Data i godzina do ustalenia z graczami
- Chętni muszą się zapisać w tym temacie
- Event RP; proszę ubrać się stosownie

Data: 20.09.11

Orgaizator: Siha

Więcej z Fandomu

Losowa wiki