FANDOM

Leje. Jak to zwykle bywa tutaj w Darkshire o tej porze roku. Drzwi do karczmy otworzyły sie z hukiem, który został spotęgowany przez uderzenie pioruna. Nie rozejrzał się, nie poprosił o kufel piwa. Usadowił się przy ladzie, by mieć karczmarza na oku i zaczął swą opowieść, nie bacząc nawet na to, czy ktoś będzie jej słuchać...
Zapewne nikt z Was już mnie nie pamięta. Nikt już nie pamięta o Nas. Czasem łatwiej jest zapomnieć, niż stawić czoła problemom, prawda? Tak, moi drodzy, prawda. Jeszcze przed zniszczeniem Waszego miasta, tak bardzo uwielbianego przez resztę Przymierza, byliśmy bardzo ważną osadą. Lecz Medivh upadł, a Nasz pan został zamordowany i wszyscy odwrócili od Nas swój wzrok. Skazani na walkę ze srogą zimą i Ogrami ledwo wiązaliśmy koniec z końcem, podczas gdy Wy urządzaliście sobie uczty i wychowywaliście swe dzieci i wnuki. Dzieci, które niczemu nie zawiniły. Tak... Minęło wiele lat i większość z Nas odrzuciło przynależność do Waszego odrodzonego miasta. Jednak siedzę tu między Wami. Siedzę i przypominam, że jeszcze tu jesteśmy. Jesteśmy tutaj, żeby prosić Was o pomoc. Nie było nam dane cieszyć się spokojną starością. Nie jest nam dane cieszyć się Naszymi wnukami. Została Nam tylko cicha, żałosna rozmowa z ich gnijącymi ciałami.
Morderca.
Dlatego zwracam się do Was, Nasi niegdyś sojusznicy, o pomoc. Jako jedyny odważyłem się tutaj przyjść i... Ehhh.

- Sesja RPG tylko dla dojrzałych graczy. Wszelakie przejawy debilizmu będą karane banem. - 4-8 osob. - Dark Fantasy; event nie jest przeznaczony dla osób o słabych nerwach. - Bez rolli; główną rolę będzie odgrywać wyobraźnia graczy i GM. - Można przyjść na 1lvl. - Wszyscy uczestnicy mają obowiązek przesłania do mnie kart swych postaci (historia [jeśli ktoś nie chce, by reszta graczy poznała przeszłość postaci, to niech napisze kilka plotek o sobie], opis, zawartość ekwipunku) na pw.

Prowadzący: Life Knight

Data: 4 listopada 2011, godz. 19.15

Przykładowa karta:Edytuj

Siheara "Siszka" Bloodfire

Wygląd zewnętrzny:

Sin'Dorei w srednim wieku o spokojnych, wiecznie strapionych oczach. Srebrzysto-siwe wlosy opadaja swobodnie na jej plecy i zawijaja sie troszke na jej ramionach. Spomiedzy bardzo zadbanych, blyszczacych wlosow wybijaja sie dlugie, waskie uszy, ktore kontrastuja w miare ladnie z jej krotkimi, jak na Elfke, brwiami. Z pewnoscia rozmowce najbardziej uderza uroda Sihy - jest ona bardzo wysoka i szczupla, o zimnym, aroganckim spojrzeniu, zadziornym, malym nosku, ktory caly jest pokryty piegami i bardzo kobiecym, subtelnym usmiechu - sprawia wrazenie osoby ktora przykuwa duza wage do swej figury.

W jej garderobie przoduje czerwien, czern, oraz kolor bordowy. Czesto mozna ja spotkac z dluga laska, ktora zawija sie w spirale na gornym zwienczeniu kostura. W srodku spirali migocze pomaranczowawe swiatelko. Od czasu do czasu do pasa przypina stara, zakurzona ksiege. Nigdy nie zaklada spodni.

Zawsze uzywa tej samej, mocnej, czerwonej szminki. Oczy natomiast utrzymuje w czarnej tonacji.

Ekwipunek:

- Długa szata, przeszywana złotymi nićmi - Kostur - Księga zaklęć (demonologia, nekromancja i inne zło) - Papierośnica i trochę tytoniu - Kilka kamieni dusz, które chowa w jedwabnej, fioletowej sakwie - Często towarzyszy jej Imp, lecz jest on niewidoczny dla tych, których bogowie nie obdarzyli wiedźmim wzrokiem.

Plotki:

Pijaczka, demonolog i nałogowy palacz. Jest kimś, komu bogactwo uderzyło do głowy i teraz jeździ po Azeroth i zjada niegrzeczne dzieci.Tekst tłustą czcionką

Więcej z Fandomu

Losowa wiki