FANDOM

Kryzys gospodarczy w Stormwind nasila się. Rosną ceny żywności, w sklepach zaczyna brakować podstawowych towarów. Nasze dziennikarskie śledztwo dowiodło, że przyczyną kryzysu są problemy z transportem. Od przeszło 3 miesięcy do miasta nie dotarła nawet połowa zamawianych towarów, głównie zboża i produktów rolnych. Z zeznań anonimowego świadka wynika, że karawany są coraz częściej atakowane i porywane, i to na terenach podległych władzy króla Wrynna. Dlaczego informacja nie została ujawniona? Ministerstwo Gospodarki odmawia jakichkolwiek wyjaśnień. Tymczasem w mieście nasilają się niepokoje. Straż miejska nie radzi sobie z coraz częstszymi kradzieżami i demonstracjami antyrojalistów. Dlaczego król Wrynn milczy? Czyżby Stormwind stało w obliczu przewrotu politycznego? Te, jak i wiele innych pytań, pozostaje na razie bez odpowiedzi.

A. F. Hoggart, dla Stormwind Times.

Oficjalne oświadczenie Prokuratury Królewskiej

Z dniem dzisiejszym ze swoich funkcji zostali odwołani minister gospodarki oraz dwaj wiceministrowie. Cała trójka zostanie przesłuchana przez zebraną w trybie pilnym specjalną Komisję Śledczą, złożoną z urzędników królewskich oraz lordów, pod przewodnictwem Jego Wysokości Variana Wrynna. Po zakończeniu przesłuchań prokuratura postawi im zarzuty, tymczasem wobec ministrów zastosowany został środek zapobiegawczy w postaci tymczasowego aresztowania. Mamy nadzieję, że nowowybrany P. O. ministra szybko upora się z obecnymi problemami.
Światłości, chroń króla!

Oficjalne oświadczenie rzecznika prasowego Straży Miejskiej

W dniu dzisiejszym rozpoczyna pracę specjalna grupa, której zadaniem jest zbadanie sprawy rzekomych napadów na karawany. Przy okazji zapewniam, że sytuacja w mieście jest pod pełną kontrolą Straży, a Stormwind nie zagraża żadne niebezpieczeństwo. Wszelkie plotki na ten temat są nieprawdziwe, nie ma powodów do paniki.
Światłości, chroń króla!

Event rozpocznie się w sobotę, 8 stycznia 2011, o godzinie 17. Akcja obejmuje przynajmniej 2 spotkania (być może więcej, to zależy od zaangażowania uczestników), 8 stycznia to termin pierwszego. Scenariusz jest utrzymany w konwencji kryminału/political fiction. Waszym zadaniem będzie dowiedzieć się, co takiego spowodowało kryzys i co faktycznie stało się z transportowaną do miasta żywnością. Czy to zwykli bandyci? Nieudolność Ministra? Zorganizowana grupa przestępcza? Czy może afera polityczna, której nie powstydził by się nasz sejm?
Zapraszam na event.
Technikalia.
Ilość miejsc: 7
Zapisujemy się w tym temacie, dodatkowe wymagane informacje (poniżej) do mnie na PW.
Poziom: Bez znaczenia.
Frakcja: Ally. Jak będzie fajnie, to coś podobnego zrobimy też dla Hordy.
Dodatkowe informacje, które każdy uczestnik MUSI mi wysłać:
Jakie jest moje powiązanie ze strukturami politycznymi miasta (jeśli w ogóle)? Dlaczego chcę rozwiązać tę zagadkę? Kim jestem? (krótka historia, same ważne rzeczy) Kogo znam, kto mnie zna, komu zaszkodziłem, komu pomogłem etc. Wszystko, co wyda wam się ważne.
Po co?
Dzięki takim informacjom każdy z uczestników otrzyma swoje osobiste cele, dodatkowe zadania (jak na rasowym LARPIE), za które oczywiście będą premie. Mając dokładny ogląd waszych bohaterów będę mógł ułożyć scenariusz bardziej "pod was", przez co będziemy się wszyscy lepiej bawić (dlatego też taki odległy termin, żebym nie musiał tego robić na ostatnią chwilę).
Nagrody:
Nagrody w większości będą zależeć od tych indywidualnych celów, od waszego zaangażowania i tego, czy uda się sprawę rozwiązać. Na tę chwilę mogę obiecać złoto i jakieś fabularne drobiazgi.
Uczestnicy:
- Cirael
- Deomir
PS. Jeśli wypłyną jakieś nowe, ciekawe informacje, wątek będzie aktualizowany.
PS2. W tekstach na samym początku posta, można się doszukać pewnych braków w informacjach, którymi warto się zainteresować. Potraktujcie to jako wskazówkę.

Organizator: Witelon

Więcej z Fandomu

Losowa wiki