FANDOM

esteś spragniony walki? Chcesz poćwiczyć swoje umiejętności? A może po prostu chciałbyś obejrzeć dobry pojedynek i pogadać o walczących nieszczęśnikach? Jeśli na którekolwiek pytanie padła chociaż jedna twierdząca odpowiedź, to chcę Ci zaprezentować coś co jest przygotowane specjalnie dla Ciebie - turniej walk.
Pomysł ten powstał dawno, dawno temu i był nawet organizowany co miesiąc (co starsi może pamiętają). Jest to event w zasadzie czysto PvP, ale dobrym RP nikt nie pogardzi (jeśli jakoś wplecie w to swoją postać).
Trochę o formie pojedynków: 1. Walki w formie duel'a (czyli 1vs1). Każda będzie miała trzy rundy jednak będzie ona prowadzona do dwóch zwycięstw.
2. Graczom nie wolno używać buffów innych niż te co sami posiadają (czyli tylko to co Blizzard Wam dał).
3. Wszelkie zwoje, eliksiry, mikstury i inne rzeczy są dozwolone.
4. Nie ma przeciwwskazań co do używania jakichkolwiek umiejętności.
W zależności ile będzie graczy tak będzie wyglądać turniej. Jeśli będzie mało ludzi, to będzie walczył każdy z każdym, a jak więcej, to będzie można wyzwać kogo się chce i od tego będzie zależał dalszy przebieg walk.
Nagroda: Dla najlepszego uczestnika przewidziana jest nagroda w wysokości 100 sztuk złota płatne z miejsca z mojej kieszeni (dlatego tak mało).
Miejsce i czas turnieju: Ze względu, iż prawdopodobnie będzie to ostatni tego typu event na tym dodatku, to termin jest następujący - 31.07.2011 (jutrzejsza niedziela) godzina 18.00. Lokacja - Ring of Trials, czyli arena w Nagrand.

Event odbył się prawie pomyślnie, mówię prawie bo wyskoczyła mi sprawa życia i śmierci i nie mogłem zostać na ostatniej walce. Kontynuowanie zadania zostało powierzone Life Knight'owi i wydaje mi się, że dobrze się z niego wywiązał.

W walkach wzięły udział następujące osoby: Alai, Matchitehew, Elrien, Mideate i Xylisia. Walki były bardzo ciekawe i nieraz zostałem zaskoczony taktyką graczy. Gratuluję Wam pomysłowości i talentu. Każdy zawodnik walczył z każdym więc było co oglądać i niech żałują Ci co nie mogli przybyć (bądź nie chcieli ;p). Ostatecznie mamy dwie zwyciężczynie: Matchitehew i Elrien, które to wygrały w 3 walkach. Obie zostaną nagrodzone po 100 sztuk złota. Jeszcze raz gratulacje!

Dziękuję również obserwatorom, kibicom i tym którzy przybyli, bez Was nie byłoby tak samo!

Do walki stanęły oto te osoby: Alai Krwawa Elfka pałająca się sztuką podkradania i szybkiego ataku z zaskoczenia nie jednokrotnie zatruwając przeciwnika swymi truciznami, Matchitehew Taurenka walcząca w rożnych formach, która obrała sobie styl walki bestii, Elrien Nocna Elfka, która to niejednokrotnie w postaci dzikiego górskiego kota znienacka atakuje, Kobieta o iście zwierzęcym magnetyzmie, Midaete pełna wdzięku, spokojna i cicha magini, skryta w swych myślach, Xylisia draeneiska szamanka pałająca się siłą odnowy oraz trzymająca w dłoniach gromy . Widownia również się wstawiła, niecierpliwa i jak to widownia, dość niesforna: Ellen, Sylea, Reanthe

Alai vs Matchitehew Niezbyt długa walka jednak ciężko się tego spodziewać przy starciu z szarżującym potężnym niedźwiedziem. Mimo wszystko bestia nie wyszła z tego bez obrażeń.

Alai vs Elrien Kolejna walka z podobnym skutkiem w wykonaniu krwawej elfki. Należą się jej jednak brawa za dzielną i znacznie lepszą walkę znów z masywnym niedźwiedziem.

Alai vs Midaete W końcu przyszedł czas rehabilitacji. Elfka otrząsnęła się po poprzednich niezwykle trudnych walkach i teraz pokazała cały wachlarz umiejętności. Zwinnie unikając wrogich zaklęć ofensywnych szybko znokautowała przeciwniczkę.

Elrien vs Matchitehew Walka na bardzo wysokim poziomie, po której było widać, że zawodniczki toczą bój nie pierwszy raz. Szybkie zmiany form z szybkiego i zwinnego kota w klasycznego przyjmującego na siebie ciosy niedźwiedzia już nikogo nie dziwiły. Ostatecznie walka skończyła się starciem dwóch gruboskórnych bestii, które z impetem uderzały w siebie raz za razem. Nieznaczna przewagą pojedynek wygrywa wyczerpana nocna elfka.

Elrien vs Midaete Tym razem Midaete dostała niezwykle wymagającego przeciwnika. Krocząca pośród cienia pantera tylko czekała na odpowiedni moment aby zadać pierwszy cios, który zarazem byłby ostatnim jaki należałoby wykonać w celu pokonania oponenta. Jednak mag zdawał się wiedzieć co robi używając do obrony potężnej magi lodu, która skuwała łapy zwierzęcia w bezruchu. Koniec końców to dzika bestia okazała się lepsza sprawiając, że magia musiała tym razem ustąpić.

Midaete vs Matchitehew Doświadczony trudnymi walkami mag znów został postawiony przed ciężkim zadaniem, gdyż jego kolejnym przeciwnikiem znów był kot skradający się w cieniu za jego plecami. Jak łatwo się domyślić atak od tyłu nie daje dużych możliwości obrony a zwłaszcza w wykonaniu rozwścieczonej bestii wbijającej swe kły w kark rozszarpując przy tym przeciwnika stalowymi szczękami.

Xylisia vs Matchitehew Wyczerpująca obie strony walka, która wykorzystywała wszelkie możliwe umiejętności walczących. Jednak z każdym zaklęciem szamanka coraz bardziej słabła ostatecznie sprawiając, że przywołanie kolejnego czaru zaczęło sprawiać ból, który dodatkowo nasilał stały atak niedźwiedzia. Jednak każda walka ma swojego zwycięzcę i znów został nim potężny druid.

Xylisia vs Alai Kolejna świetna walka ze strony Draenei. Niestety magia natury tym razem była zbyt słaba a przeciwniczka otrząsnęła się po poprzednich pojedynkach i z nowymi siłami przystąpiła do wciąż nasilającego ataku. Wprawa z jakim ta elfka posługuję się sztyletem wprawiłaby niejednego w osłupienie.

Xylisia vs Elrien Kolejna walka szamanki, ekscytująca i pełna emocji. Pazury Elrien mimo pancerza Draenei wyrządziły iście potężne rany. Ta jednak nie poddała się i walczyła zacięcie. Dzięki przywołaniu żywiołu ognia przypalała futro druidki. Walka trwała długo, jednak z każda chwilą przewaga szamanki rosła i ostatecznie przeciwstawiła się brutalnej sile druidki .

Xylisia vs Midaete Ta walka mimo nietrwania długo była równie bardzo zacięta. Magini po wielu porażkach nie miała zamiaru się poddać i walczyła zacięcie starając się odpierać ataki szamanki. Ta jednak po raz kolejny wykazała się duchowa siłą i pokonała swego przeciwnika.

Organizator:Qube

Więcej z Fandomu

Losowa wiki