FANDOM

Jadąc gościńcem zauważasz kartkę pergaminu przybitą do drzewa. Zrywasz ją i oglądasz z bliska. Pergamin jest mocno poplamiony tłuszczem, najwyraźniej ktoś pisząc to ucztował. Napis na niej głosi:

Uważasz się za najlepszego w swym fachu? Chcesz stanąć do pojedynku z najlepszymi z twej specjalizacji? Ogłaszam turniej, który ma za zadanie wyłonić najlepszego z najlepszych w swej profesji. Przybądź na Arenę Gurubashi i spróbuj szczęścia.

  • Podpis jest zbyt pomazany tłuszczem, żeby go odczytać*

Event ten polegać będzie na walkach osób każdy z każdym z tej samej klasy, aby wyłonić najlepszą z nich. Próg levelowy: od 80 (lecz niższe postacie z niższymi levelami też mogą przybyć pokibicować). Miejsce eventu: Arena Gurubashi w Dolinie Stranglethorn. Data: wstępnie w następny piątek (24 wrzesień) o 19:00, ale wszystko zależy kiedy będzie pasowało innym. Nagroda: złoto oraz tytuł najlepszego z własnej specjalizacji. W tym evencie liczyć się będą umiejętności zawodnika, nie gear, więc każdy będzie występował w jednakowym ubiorze, który rozdam przed eventem (przed eventem również wyrazicie jakim typem broni chcecie walczyć i to też zostanie załatwione). Jeśli nie przybędzie przynajmniej jeden z każdej klasy to w zależności czy przybędą mniejsze levele będzie urządzone spotkanie RP, albo PvE dla 80, tudzież PvE z motywami RP. Zawody te urządzam, aby trochę rozruszać serwerowe PvP, choćby w najmniejszym stopniu. Chętnych proszę o zapisy w tym wątku (imię postaci i klasa), tu również możecie pytać o rzeczy dotyczące eventu.

EDIT: "Walki wieczoru" niestety nie będzie, ponieważ ważne sprawy nie pozwalają się stawić jednemu z walczących.

Uczestnicy:

  • Korstag,

Mizu,

Ortylion

Throzendar

Organizator: Arcadius czas: 24.09.2010

Więcej z Fandomu

Losowa wiki