FANDOM

Kolejny poranek. Kolejny kac. Kolejne trucie dupska przez tą cholerną Elfkę. Nie mam pojęcia z dlaczego jeszcze z nią podróżuję! Obrzydza mi każdy kufel rumu i pieprzy o niezrozumiałych filozofiach życiowych – zupełnie jak ta gadatliwa mucha z legendy Troli z Zul’Gurub (wreszcie ją rozgnieciono, bo wszystkim tylko uprzykrzała życie swoim gadaniem). Nie to, że chce ją zabić czy coś w tym rodzaju – przecież to ona mi funduje moje libacje - pies nie gryzie ręki która go karmi, prawda?

Kk.jpg

Dzisiejszy dzień miał wyglądać tak pięknie jak pozostałe w ciągu ostatnich kilku lat. Wstanę, przemyje twarz wczorajsza, brudną wodą i pójdę na dół. Po co? Pić. Zawsze pić. Dzisiaj jednak musiało być inaczej. Pierw zdziwiło mnie, że Karczmarz umył podłogę przed moim pokojem i zabrał wreszcie wodę, która ja używam do mycia twarzy, a on co wieczór przygotowuje ją sobie bezsensu na poranne mycie tych zniszczonych, zgniłych dech. Wyszło więc na to, że z mordą brudną jak górnik musiałam dzisiaj odprawiać codzienne rytuały. Nawet mi to już nie przeszkadza – i tak jestem psem… psem, który istnieje już tylko po to by służyć wszystkim skurwysynom po kolei. To nawet przyjemna myśl. Taka rozmarzona i cuchnąca oczywiście nie raczyłam zauważyć, że na schodach stoi ogromny, barczysty Ork w jakiejś kretyńskiej czarnej todze. Potem zrobiło się ciemno. Nie była to jednak taka ciemność jaką widzimy w czasie snu, lecz coś złego… gorszego… może był to mrok? Prawdziwy mrok. Cholera wie! Przynajmniej dostałam darmowy kufel rumu od jednego ze współczujących mi bywalców.
Przy schodach w karczmie „Słony Żeglarz” widnieje ogłoszenie spisane na w miarę trwałym, acz brudnym pergaminie. Autor tych bazgrołów z pewnością kaligrafem nie jest.
OGLOSZENJE!
JA KORGAW CZERWONA PIEŚĆ SZUKAM OSUB GOTOWYCH STAWIC CZOLA NIEBESPIECZENISTWU KTÓRE CZYCHA ZA ROGIEM. PLACE DURZO, BO MAM DURZO ZLOTA I DURZO PROBLEMOW. CHENTNI ZGLASZAC SIĘ DO MNIE LISTOWYNIE, ALBO PRZYJSC NA ZBIURKE KTURA BĘDZIE CZECIEGO DNIA MIESIONCA TEGO.
KORGAW CZERWONA PIĘŚĆ

1. 3 czerwca 2011, jakoś w okolicach godziny 20.00 wszystko się zacznie! Muahahahaha. Ekhm.
2. Zapisując postacie miejcie na uwadze, że możecie je stracić. Niekoniecznie ich życie, ale np ich godność, honor, lub złoto.
3. Jeśli ktoś się zapisze i przyjdzie na pierwszy event, a nie stawi się już na drugim, to będzie uznany za ZAGINIONEGO i otrzyma kare w postaci uiszczenia kwoty pieniężnej adekwatnej do poziomu jego postaci. Nie obchodzi mnie czy złamiesz nogę, czy właśnie lecą Pokemony w telewizji - masz być i koniec.
4. Postacie bez opisu w addonie przeznaczonym do RP (TotalRP, FlagRSP, ImmersionRP) nie będą mogły wziąć udziału w iwejncie.
5. LOL-RPG'owcy będą z miejsca banowani na 1h, 6h, bądź 24h (w zależności od stopnia zdenerwowania prowadzącej). LOL-RPGowiec to taki osobnik, który stroi sobie ze wszystkiego żarty. Rozumiem, że niektórzy "mają takie RP", ale istnieją pewne granice rozsądku.

Dwie mordy, ognista krew i ostre zębiska. Ciemność. Jęki rannych, jakaś wędrówka i strach... wieczny strach. Czułam każde uderzenie mojego serca, czułam jak krew pompowana była do moich żył i jak wściekłość odbierała mi zdolność mówienia. Chciałam ich wszystkich zarżnąć jak zwierzęta, ale byli silniejsi, lepiej uzbrojeni, liczniejsi. Było ich tak wielu! A może wcale nie było ich wielu? Może to tylko moja wyobraźnia. Czy ten Tauren był z nimi? Musiał być! Nic nie zrobił, nic! Trzeba wziąć się w garść, trzeba wziąć się w garść.

Od kiedy przeszłam przez ten przeklęty portal nic już nie jest takie samo. Myślałam, że wrócimy do domu, do Zatoki Łupów, że wszystko będzie tak jak dawniej. Trafiliśmy jednak do jakiegoś starego, opuszczonego obozowiska - prawdopodobnie spuścizna po szaleńcach typu Nesingwary. Co gorsza nie ma drogi powrotnej. Portal przez który przeszliśmy zdaje się nie działać - przynajmniej tak mi się wydaję. Ale nie to mnie niepokoi. Bardziej przeraża mnie ta cisza... wszechobecna, głucha cisza...
Jak przeżyliśmy? Nie wiem. Nie wiem i szczerze się przyznam, że nie chcę wiedzieć... Nie chcę wiedzieć już niczego. Potrzebuję snu... tak... dużo snu...

Organizator: Siha

Więcej z Fandomu

Losowa wiki