FANDOM

To jedni z najmądrzejszych spośród rządnych przygód odkrywców pragnących podbić Azeroth. Twórcy niesamowitych wynalazków, od zwariowanych wielofunkcyjnych noży, przez napędzane parą piły aż po maszyny oblężnicze, są w stanie wybrnąć z każdej sytuacji dzięki swym niezwykłym urządzeniom - a gdy są pozbawieni urządzenia, którego właśnie potrzebują, potrafią z miejsca zaimprowizować nowe. Majsterkowicze posiadają reputację niebezpiecznych kompanów, prawdopodobnie dzięki lekkomyślnym goblinom eksperymentującym z materiałami wybuchowymi. W rzeczywistości jednak zazwyczaj nie są skłonni do igrania z niebezpieczeństwami.

CharakterystykaEdytuj

  • Majsterkowicze często mają przy sobie torby i kieszenie pełne ciężkich narzędzi, zapasowych części oraz własnych wynalazków, ukończonych czy niekompletnych. W tym celu wykształcili u siebie umiejętność utrzymania w innym wypadku miażdżących cieżarów.
  • Prawdziwy majsterkowicz potrafi złożyć urządzenie z jakiejkolwiek sterty części, śrubek i kół zębatych, które akurat ma przy sobie w jednej z kieszeni.
  • Majsterkowicze potrafią dniami, tygodniami, a nawet miesiącami konstruować zaprojektowane przez siebie wynalazki. W razie kłopotów jednak zazwyczaj są zmuszeni klecić urządzenia nieco szybciej.
  • Każdy majsterkowicz musi opanować ezoteryczną technikę opracowaną przez szalonych goblińskich majstrów i przekazywaną z pokolenia na pokolenie - sztukę ciskania bombami.
  • c
  • c
  • Najbardziej doświadczeni majsterkowicze stają się epickimi majsterkowiczami.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki