FANDOM

Generał Twinbraid pogłaskał się po bujnej brodzie i nastroszył brwi. List nie zawierał dobrych wiadomości.
- Zdaje mi się, że dostajemy w dupę w Ashenvale. – mruknął.
Krasnoludzki oficer stojący obok niego poruszył się niespokojnie. Wiedział, że ta rozmowa może źle się zakończyć.
- Podobno mają nam przerzucić oddział ochotników, ale tutaj brak konkretów. – kontynuował generał wpatrując się w ogień płonący w wielkim kominku.
Mimo upływu czasu ogień w moim sercu nadal płonie, generał obrócił się na pięcie omiatając wzrokiem główną salę warowni Bael’Dun, za wszelką cenę pomszczę mojego syna, to jeszcze nie czas na spoczynek.
Twinbraid westchnął. Znowu nawiedzały go myśli o odejściu ze służby i były one dość natrętne. Wiedział, że generał w czynnej służbie powinien myśleć wyłącznie o wykonywaniu rozkazów.
- Oddziały te poprowadzi… - zebrana przed zwierzchnikiem grupa krasnoludów zafalowała – Gerogg.
Przed grupkę wystąpił szaro brody krasnolud o ostrych rysach twarzy pokrytej licznymi bruzdami. Pokiwał głową z aprobatą i poklepał się po brzuszysku.
- Ale do rzeczy – generał Twinbraid wziął głęboki oddech. – Naszym zadaniem będzie pokąsanie oddziałów Hordy. Wojna podjazdowa. Możecie się rozejść.
Kapitan Gerogg wyprostował się i zasalutował. Grupka krasnoludów stłoczyła się u wyjścia z sali.
- A, jeszcze jedno – krasnoludy jak jeden mąż odwróciły się i wbiły wzrok w generała. – Dostaniecie do dyspozycji naszą nową zabawkę.
Sala przez długi jeszcze czas po tych słowach rozbrzmiewała gromkimi śmiechami.

Relacja z eventu:
Po spotkaniu z królem Stormwindu grupa rekrutów ruszyła do Wieży Magów, aby zostać przeteleportowanymi do Południowych Barrens. Tam po otrzymaniu rozkazów od generała Twinbraida i otrzymaniu do dyspozycji czołgu członkowie wyprawy ruszyli do Fortu Triumf, aby dowiedzieć się o ruchach wojsk Hordy przez te krainy. Tam okazało się, że grupa zwiadowców zaginęła i brak jest informacji na temat jakichkolwiek zmian pozycji przeciwnika. Zaopatrzeni w dwa uszkodzone machiny bojowe rekruci ruszyli na Punkt Wendetty, aby przejąc znajdującą się tam część zapasów broni. Po krótkiej bitwie jaka wywiązała się między Przymierzanami, a małym oddziałem Hordy oraz starciu z jego przywódcą ilość zapasów (jaką wojacy mogli unieść) została zagrabiona i przeniesiona do Bael'Dun. Tam po burzliwej rozmowie z generałem (przez niektórych zwanym "Tęczowym Generałem") rekruci otrzymali kilka dodatkowych informacji o prawdopodobnych przyszłych manewrach oddziałów z Bael'Dun i zostali odesłani do domów.

Organizator: Arcadius

Data: 29.09.2012

Godzina: 19.00

Więcej z Fandomu

Losowa wiki