FANDOM

Ss493.jpg

AKT I
Jest późny wieczór. Morze, które za dnia mieni się wesołymi barwami tęczy, teraz patrzyło swym bladym okiem na Zatokę Łupów, poruszane przez chłodny, świszczący wiatr - niczym czarne monstrum, czyhające tylko na nieostrożnych, pijanych bywalców pobliskiej karczmy. Plusk wody obudził starego, garbatego Goblina, który jak zwykle o tej porze ucinał sobie drzemkę w swoim laboratorium. Rozejrzał się on po sporym jak na Zatokę pomieszczeniu i wymacał na stole świeczkę i zapałki. Przeklinając swój nawyk zasypiania przy pracy zmierzył jeszcze raz pokój przemęczonym wzrokiem i wrócił do wcześniej przerwanej lektury - raportu jego ucznia, Gazika, który poluje dla niego na przeróżne artefakty i trudne do zdobycia składniki do eliksirów. Poprawił gogle o szmaragdowych szkłach i nachylił się nad kartką, która z pewnością przeszła stanowczo za dużo podczas swej podróży z Kalimdoru.
(...) Plotki które usłyszałem w Durotarze okazały się być prawdziwe! Wyjące Ostrze zostało odnalezione! Wystarczy tylko po nie pójść! Jeśli prześlesz mi wystarczającą ilość najemników, to napewno uda nam się je wykraść tym przerośnietym, pompatycznym jaszczurkom. Fakt, ryzyko śmierci jest duże, lecz nagroda... jest jeszcze większa. Mistrzu, sprzedaż tej broni ustawi nas do końca życia! Nie będziemy już potrzebować Kartelu! Będę czekać na Twą odpowiedź i na najemników w Ratchet. (...)
Czyli jednak to co czytał nie było snem. Przez moment zrobiło mu się duszno i już chciał wybiec z laboratorium, by nabrać świeżego powietrza, lecz coś go zatrzymało. Padł jak długi na podłogę, a drzwi do pokoju zatrzasnęły się.
Następnego ranka przed karczmą w Zatoce Łupów pojawiła się krótka notka, nie wyróżniająca się niczym od dziesiątek innych ofert pracy:
Przyjmę do dziesięciu najemników. Płacę 50 złotych koron za każdą dobę. 14 dni. Zgłaszać się do Mistrza Rigzika na wschodzie Zatoki.
- Pierwsza część eventu to samo RP, jeśli zainteresowanie będzie wystarczająco duże, to poświęce temu więcej czasu i będzie coś z PvE.
- Ubrać się ładnie.
- Nie wymagam kart postaci, acz jest to mile widziane
- Horda, Przymierze i rasy neutralne mogą brać udział
Data do ustalenia z graczami. Osobiście chętna bym była na 5 kwietnia (2012), czyli najbliższy czwartek w okolicach godziny 16-21

Organizator: Siha

Więcej z Fandomu

Losowa wiki