FANDOM

Jerwel.jpg

Jerwel w grze.

Członek Bractwa Defiasów stopnia pułkownika. Jeden z najbardziej poszukiwanych przestępców Królestwa Stormwind. Jest niekwestionowanym mistrzem w posługiwaniu się toporami wśród szeregów zbójów w czerwonych maskach.

ŻyciorysEdytuj

Jerwel urodził się w Goldshire jako syn rolnika oraz gospodyni wiejskiej. Mimo trudnego dzieciństwa przeżytego w biedzie trwał w przekonaniu, iż będzie lepiej. Po śmierci swojego ojca zlinczowanego przez tłum za wielokrotne kradzieże płodów rolnych i nieumyślne spowodowanie zabójstwa piwowara w trakcie przepychanki, która wynikła z nieporozumienia w cenie za dostawę chmielu Jerwel przystąpił do Bractwa Defiasów. Wkrótce po tym umarła także jego matka na dżumę, której epidemia panowała w Goldshire. Pierwszego spotkania z Defiasami doświadczył podczas powrotu z pola, gdzie pomagał swemu ojcu w sianokosach widząc ich podczas walki ze strażnikami urągającymi przechodzącemu obok nich wieśniakowi, najpewniej również członkowi Bractwa. Od tego momentu wszystkie działania Jerwela miały na celu doprowadzenie do konfrontacji z Defiasami i ostatecznego przystąpienia do organizacji. Za pomoc posłańcowi z Bractwa Jerwel został wezwany do jednego z pułkowników Czerwonych Bandan i przyjęty jako jeden z żołnierzy Defiasów stacjonujących w Lesie Elwynn. Dalsza przeszłość Jerwela nie jest znana, lecz wiadome jest, iż była ona naszpikowana krwią, ogniem i śmiercią. Podczas jednej z akcji mających na celu odbicie agenta Bractwa w Królestwie Stormwind przejął chwilowo Wieżę Azory i stoczył walkę z Jetem, Evieną, Throzendarem i Ariosem zakończoną klęską Defiasa. Jednak po kolejnych konfrontacjach uciekł do Gór Redridge. Jego aktualna lokacja nie jest znana.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki