FANDOM

PROLOG
Na słupie ogłoszeniowym w Mieście Burz stary dziad w zniszczonej kapocie przybił zardzewiałym gwoździem jakiś kawałek papieru. Ci co potrafią czytać, widzą na nim następujące informacje:

STRZEŻCIE SIĘ MIESZKAŃCY MIASTA BURZ!

Kolejna ofiara została wyłowiona z kanałów! Tym razem znaleziono całe zniekształcone od pobić, sine ciało noworodka. Nie udało się go zidentyfikować, ale Straż Miasta Burz twierdzi, iż jest to synek Tirie i Lefeusza Timbletoy - Luthier. Nie jest to pierwsze dziecko, które padło ofiarą "Widma ze Starego Miasta"!
Jak długo będziemy milczeć? Jak długo my, prości ludzie mamy cierpieć z powodu straszydeł i rzezimieszków nękających nasze rodziny! Dlaczego Król milczy w tej sprawie? W tym miesiącu znaleziono już siedem ciał dzieci w wieku do 5 lat.
<reszta jadowitych słowek zostały niestety zniszczone przez wodę. Deszcz zmoczył ogłoszenie i rozmazał jak na złość końcówkę artykułu>

Do owego słupa podeszła jakaś zakapturzona postać i przeczytała na prędce ostrzeżenie. Tego samego dnia w Katedrze Światła znalazło się małe ogłoszenie, tak tuż przed samym wejściem:

Ochotnicy do zbadania sprawy Widma ze Starego Miasta zgłaszać się do Kapłanki Hesith
<pod owymi słowami widnieją dwa podpisy: jeden Arcybiskupa i jeden owej nikomu nie znanej Hesith>

20 minut z życia
Pierwsze promienie słońca zahaczyły o najwyższą z wież Katedry Światła. Smukła, szara postać przepływała przez mgłę w której skąpane było całe miasto; nastaje świt. Byłoby to zwyczajne zjawisko, gdyby nie to, że owa osoba zostawiała za sobą co jakiś czas czerwone, kleiste plamy. Wszystkie ulice są jeszcze puste, więc nikt nie mógł być świadkiem tego co się stało; postać uderzyła nagle policzkiem o chodnik, a jej ślepia przybrały kolor matowej czerni.

  • *

Do południa w całym mieście trąbiono o makabrycznej śmierci Sir Leopolda Kerlisa. Pospólstwo wysnuło już na ten temat wiele teorii: dorwały go potwory z kanałów, zarżnął go jeden z gangów któremu winien był swój majątek, opętały go diabły zza Bramy. Nikt jednak tak na prawdę nie wiedział cóż takiego się stało nocy z piątku na sobotę. Nikt poza sprawcą i świadkiem. Świadkiem, który o trzeciej godzinie nad ranem zaczął walić pięściami o wrota Katedry jak oszalały. Oczy jego zdradzały obłęd, ciało drżało jak u epileptyka, a potok słów który wydobywał się z jego ust nie wyrażał nic poza bezsensownym bełkotem. Przed wschodem skazano go za konszachty z demonami - egzekucja ma się odbyć w sobotę w czasie zachodu słońca. Niechaj Światłość czuwa nad jego duszą.
----------------------------------
Event przeznaczony *TYLKO* dla graczy z Przymierza.

Pierwszy rozdział: 23.04.2011, godz. 20.00

20 minut z życia

  • *

Sobota 23.04.2011 godzina 20.00 pierwsza część eventu.

Organizator: Siha

Więcej z Fandomu

Losowa wiki