FANDOM

<Na słupach z ogłoszeniami zostaje przymocowana kartka>
"Witajcie wielcy łowcy! Jesteście dumni ze swych zwierzęcych towarzyszy? Ależ na pewno!
Pokaż co jest najlepsze w twym przyjacielu, jaki ma charakter, jaka siła go wyróżnia!
Stawcie się na arenie Gurubashi w wyznaczony dzień, pochwalcie się swymi towarzyszami.
Nie bój się, nie stanie się żadnemu z nich krzywda."

Mlz61pbj

W evencie mogą brać udział tylko łowcy powyżej 10 kręgu.
Planowane atrakcje:
- Prezentacja swego towarzysza [wybiera się jednego]- Przy użyciu eye of the Beast łowca kieruje petem.
W tę część wchodzić będzie:
- Zaprezentowanie jakiegoś ataku zwierza [przy użyciu eye of the beast oraz emoty np. "Enau skrada się do celu bezszelestnie. Będąc tuż za nim wykonuje wysoki skok w górę, po czym wgryza się celowi w kark, obracając się i zostawiając dookoła szyi ślady swych kłów" lub "Estero podlatuje bezszelestnie niedaleko ofiary, po czym wypuszcza potężną wiązkę błyskawic, smażąc ofiarę na brązowo"]- w tej części bardzo dużą uwagę będzie się zwracało na jakość ataku, oczywiście bez dziwnych matrixów.
- Ocena sędziego, który będzie przyglądał się kondycji zwierza - Walki między zwierzami. Można będzie wybrać 3 z 5 do walki. Udział w tej części jest dobrowolny i będzie oceniany całkiem osobno. Łowca będzie mógł używać tylko umiejętności peta [+ te z talentów jego] +Kill Command + Master's Call + Bestial Wrath.
Sprzęt jaki można mieć na sobie to maks. do 60 lvl [tyczy się w głównej mierze osób, które będą chciały zawalczyć].
Chętni proszeni są o wysłanie notki, w której będzie opis zwierza, którego macie zamiar pokazać. Można w niej umieścić także charakter peta. W końcu każdy jest na swój sposób wyjątkowy.
Termin: planowany 1.07 [może ulec zmianie]
Godzina: 18.00.
Postacie na niższych poziomach będą sprowadzane na miejsce.

Pierwsza edycja: 27.06.10

Druga Edycja: 14.11.10

Organizator: Dirke

Więcej z Fandomu

Losowa wiki