FANDOM

RADYKALNA HULAJPARTIA INDUSTRIALNA, oficjalnie klub entuzjastów nauki i technologii, w rzeczywistości jest tajną organizacją mającą na celu odzyskanie Gnomereganu z trędowatych łap Uzurpatora. Wątpliwe moralnie, acz skuteczne metody pozyskiwania zasobów i funduszy do walki, a także świadomość, iż sprzymierzeńcy zajęci wojną z Plagą i kolonizacją Northrend spychają odbicie gnomiej stolicy na dalszy plan, zmuszają Partię do pozostania organizacją utajnioną, działającą poza Przymierzem, a nawet poza Rządem Emigracyjnym Gelbina Mekkatłoka.

HistoriaEdytuj

CeleEdytuj

  • Odzyskanie Gnomereganu i przywrócenie władzy nad nim Gelbinowi Mekkatorque.
  • Pozyskiwanie funduszy na działania militarne i prace badawcze. Do metod należy przede wszystkim spieniężanie głów niebezpiecznych przestępców i handel. Na czele tych operacji stoi Jet Gnomelone.
  • Budowa teleportera połączonego z portalem wewnątrz Gnomereganu, które umożliwiło by wojskom Gelbina Mekkatorque na atak z zaskoczenia

CzłonkowieEdytuj

  • XX - założycielka i szefowa Industrialnej Hulajpartii.
  • Jet Gnomelone - szef grupy mającej na celu pozyskiwanie funduszy dla Industrialnej Hulajpartii.
  • Arcadius - prawa ręka Jeta.

WrogowieEdytuj

  • Sicco Thermaplugg - główny wróg Industrialnej Hulajpartii, której celem jest strącenie go z tronu Gnomereganu i wyzwolenie gnomiej stolicy spod jego rządów.
  • Troggi - nadal znajdujący się wewnatrz Gnomereganu.
  • Klan Mrocznego Żelaza - sprzymierzeńcy Sicco Thermaplugga.
  • Bractwo Defiasów - nie bezpośredni wrogowie Industrialnej Hulajpartii, są jednak jej celem, jako iż za głowy najważniejszniejszych członków Bractwa wyznaczone zostały olbrzymie nagrody.
  • Śrubmajster Mechazod - posiadajacy interesującą Industrialną Hulajpartię umiejętność zdjęcia Mięsnej Klątwy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki