FANDOM

Raport kapitana straży Stormwind w sprawie incydentu na terenie dawnych koszar

Dwóch obywateli Gilneas (Worgeni, prawdopodobnie w średnim wieku) wraz z towarzyszącym im mieszkańcem miasta (Młody mężczyzna) zgłosiło popełnienie przestępstwa w wymienionym wyżej rejonie. Przy drzwiach zniszczonego budynku dostrzegłem umiejętnie wyłamany wcześniej zamek.

Kiedy weszliśmy do środka, oczom naszym ukazało się ciało jednej z ofiar - została ona zidentyfikowana jako zaginiony wychowanek Katedry Światłości, którego prawdopodobną przyczyną zgonu była konfrontacja z bliżej nieznanym monstrum. Życie bestii zakończyli wyżej wymienieni

obywatele; Byli oni na miejscu przed nami w celu ewentualnego udzielenia pomocy. Dokładny opis ciała bestii i stanu ciała chłopca przesyłam zgodnie z życzeniem do SI:7, nie podając tej informacji do wglądu publicznych urzędników aż do momentu zakończenia sprawy. Do interwencji przystąpiliśmy od razu, nie było więc czasu nawet na wymianę imion z wyżej wspomnianymi cywilami, którzy powiadomili nas o sytuacji.

Sprawą zainteresowany jest także kościół Światłości, który prawdopodobnie wyśle w te okolice własnych przedstawicieli. Arcybiskup Benedictus wyraził żal z powodu śmierci dziecka i składa modły o jego zbawienie w imieniu wiecznego Światła.

Obecnie w miejscu zbrodni wyznaczono warty, zaś rejon ruin regularnie sprawdzają patrole. Nie udało się jednak znaleźć żadnych śladów wskazujących na to, by przebywało tam coś jeszcze.

Event poprowadził gracz Sylvan, wydarzenia mające na nim miejsce zostały jednak przeze mnie potwierdzone i są teraz częścią oficjalnej fabuły.

Nagrodzeni zostaną również gracze prowadzący postacie, które wzięły udział w evencie - Xara i Ayden.

Organizator: Life Knight

Więcej z Fandomu

Losowa wiki