FANDOM

Ogłaszam wszem i wobec, że dokładnie za miesiąc odbędzie się Festyn Lasu w Moonglade. Ma on na celu uhonorowanie lasów jako źródła naszego przeżycia. Zapraszamy zatem wszystkich do uczestnictwa w festynie! Mam nadzieję, że każdy znajdzie na nim coś dla siebie. Uwieńczeniem festynu będą potyczki teatralne. Uprzedzam również, że na festynie nie będziemy tolerować żadnych uzbrojonych istot czy też prowodyrów burd.
Podpisano:
Strażnik Remulos

♦♦♦♦

Event potrwa tydzień, a składał się będzie z wielu mniejszych. Zwieńczeniem mają być potyczki teatralne, czyli wystawienie 20 minutowego przedstawienia z historii Warcrafta 3. Potyczki są wymagające, dlatego też piszę o nich miesiąc wcześniej, byście mogli się przygotować. Wymagane są co najmniej dwie sztuki, aby konkurs się odbył. Rozpiska mini eventów będzie podana niedługo, żeby każdy mógł sobie zaplanować uczestnictwo w tym, co go interesuje. I najważniejsza sprawa: druidzi będą mieli piecze nad festynem i każdego, kogo przyłapią uzbrojonego lub wszczynającego burdy, wsadzą do swoich lochów na 24 godziny (ban). Tak więc proszę o rozsądek.

Plan Festynu:
Środa 4.08: Rozpoczęcie festynu, potyczki poetyckie (godz. 20.30)
Czwartek: Czempion festyny, turniej PvP( godz. 20.30)
Piątek:
Sobota: Wieczór bajarza (godz. 20.30)
Niedziela:
Poniedziałek: Turniej gołej pięści i broni improwizowanej (godz. 21)
Wtorek:
Środa:
Czwartek: Zakończenie festyny, potyczki teatralne(godz. 20.30) + Goblin hazardzista, dla wszystkich, którzy chcą stracić pieniądze.

Potyczki poetyckie - konkurs dla bradów, by mogli przedstawić swoje najnowsze działa i mieli szanse, by skrytykować innego poetę swoim wierszem. Bitwy na wiersze mile widziane ;)

Czempion festynu - event na tych samych zasadach, co "starcie tytanów" (gdyby ktoś nie pamiętał, to rozwinę opis).

Wieczór bajarza - wyłaniamy najlepszego tkacza baśni i opowieści, o tematyce dowolnej. Wydarzenie czysto RP.

Turniej gołej pięści i broni improwizowanej: Łapiemy za butelki, miotły lub zostajemy przy swoich pięściach i dawaj w tłum(możliwość starć na rolle). Oczywiście, druidzi zapewnia pomoc medyczną wszystkim uczestnikom.

Organizator: Hazzer Czas: 4.08.2010

Więcej z Fandomu

Losowa wiki