FANDOM

Druid by Dachou

Faoileán Nightflower przed zaginięciem

Faoileán Nightflower... Zapytacie kto to jest? Odpowiem krótko, jest on druidem pazurów. Jednak jestem pewien,     że chcecie wiedzieć więcej, czy tak? Faoileán, przynajmniej kiedy ostatni raz go widziano, był względnie młodym nocnym elfem. Skóra jego bladoniebieska, włosy czarne, a z oczu biło srebrne światło. Twarz miał poważną, spokojną lecz także młodzieńczą. Nie jest on jedną z tych osób, o których wiadomo wszystko, właściwie większość jego życia pozostaje zagadką, która zapewne nigdy nie zostanie odkryta, lecz co do kilku fragmentów jego histori mogę mieć pewność... Rozpoczął on swój żywot niespełna piętnaśnie wieków temu w spokojnym domu, na granicy doliny Ashenvale i ciemnego brzegu. Urodzony został jako drugie dziecko swych rodziców, jednak nie mniejszym było to dla nich szczęściem. Jego ojcem był myśliwy, łowca, który polował w okolicznych lasach, czym utrzymywał rodzinę. Pamiętał on czasy sprzed rozbicia. Jego matka, niewiele młodsza od ojca, choć była uzdolnioną zielarką wolała przebywać w domu, przy rodzinie a kiedy urodziła się siostra Faoileána a później on sam, miała jeszcze więcej powodów, by tak właśnie robić. Przyszły druid przez wiele lat uczył się ojcowskiego zawodu, jednak to co jego ojciec i ojciec jego ojca robili bez zmrużenia oka nie bardzo pasowało młodemu Faoileánowi. W okolicach ich domu często pojawiali się druidzi i to właśnie oni byli dla malca największą atrakcją. Rzeczą, o której chciał wiedzieć więcej. Więc zawsze, gdy tylko pojawiali się nieopodal chłopiec wychodził z domu i nie zawsze za zgodą rodziców obserwował praktykujących magów natury. Jednak rodzice nie pozwalali mu na naukę. Młody Faoileán zdecydował więc, że gdy tylko podrośnie wtedy uda się na nauki druidyzmu. Jak zadecydował, tak zrobił. Trzynaście wieków temu rozpoczął swoje nauki w stolicy. Pod okiem starszych druidów doskonalił swe umiejętności. Rodzina straciła z nim kontakt, co Faoileán postanowił wynagrodzić im, gdy tylko wróci, już jako potężny druid. Jego nauki przebiegały bez większych trudności; zdarzyło się jednak kilka niespodziewanych historii, lecz nie jest to czas i miejsce na ich opowiadanie. Po szkoleniu, a było to dziewięć wieków temu Faoileán opuścił krainę Cenariusa i zmierzał ku domowi. Był szczęśliwy, na prawdę szczęśliwy. Rodzina, choć zdziwiona jego przybyciem podzieliła ten stan. Wszyscy myśleli, że ich rozłąka na długo się zakończyła. 

A druid cat by nerovahdarcone-d5c584r

Faoileán w swej kociej formie

Pewnego jednak nieszczęsnego dnia, kilka miesięcy po powrocie druida do domu jego rodzinę nawiedziła straszna katastrofa. Nie było świadków tego zdarzenia, jednak kiedy po krótkiej podróży Faoileán wrócił do domu zastał tam jedną żywą osobę. Dom druida został zaatakowany przez garstkę satyrów; jego siostra, której również nie było wtedy okolicy klęczała nad zmasakrowanymi zwłokami swoich rodziców. Druid chciał uzyskać pomoc od pozostałych z kręgu, jednak takowej mu odmówiono. Poprzysiągł on zemstę na mordercach i zaginął wkrótce po tym. Do dziś nikt nie widział Faoileána, niektórzy twierdzą, że widzieli druida w zwierzęcych formach biegającego w środku głuszy, jednak nikt nie kontaktował się z nim, nikt nie widział go poza zwierzęcą formą. Przynajmniej nikt z tych, którzy go znali. Od dziewięciu wieków osoba ta pozostaje zagadką.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki