FANDOM

Dreamwalker by amex91-d2x2af2

Wyobrażenie Elyriona w Szmaragdowym Śnie

Wygląd:Edytuj

Elf przeciętnego wzrostu, o jasnej skórze. Długie włosy w kolorze niebieskim opadają mu na ramiona, a część z nich związana jest z tyłu głowy. Oczy jego świecą srebrzystym światłem, choć czy zawsze takie były, tego nie wiadomo. Z lewego oka odchodzą liczne, ciemnofioletowe blizny będące zapewne śladem dawno rzuconej klątwy. Twarz ma pogodną i młodą, mimo swojego wieku. Uszy dość krótkie jak na przedstawiciela swojej rasy.

Charakter:Edytuj

Na palcach jednej ręki można policzyć osoby pamiętające jak niegdyś zachowywał sie Elyrion. Jednak jego obecny charakter można opisać w sposób krótki. Jest to optymistyczny, szalony i nie do końca rozgarnięty Nocny Elf. Wiecznie rozgląda się za porzeczkami.

Historia:Edytuj

Od niepamiętnych czasów wszyscy wołają na niego Elyrion i choć wiele osób wie, iż nie jest to jego prawdziwe imię, to nikt wliczając w to samego Elyriona nie pamięta już jak ono brzmiało. Urodził się jako elf niższego rodu już ponad sto trzydzieści wieków temu, a jako, że mimo swych przeszłych osiągnięć dla większości nocnych elfów popadł w zapomnienie, to niewielu dziś wie jak na prawdę wygląda jego historia. Urodził się, jak już wspominałem, jako elf niższego rodu. O tym kim była jego rodzina nigdy wiele się nie mówiło, a sam Elyrion nie podawał na ten temat informacji, nawet przed chorobą. Niewiele wiadomo także o jego życiu przed wojną starożytnych. Jedyne informacje, które krążą tu i ówdzie mówią jakoby mimo swego pochodzenia miał okazje dość częstego bywania w otoczeniu wysoko urodzonych. Był jednym z pierwszych kaldorei przyjmujących nauki Cenariusa, o czym poza Malfurionem niewielu dziś pamięta. Uczniem był pojętnym i miał szanse, by osiągnąć w swym życiu wiele. Jednak wydarzenie, o którym zaraz opowiem zmieniło go nieodwracalnie. Podczas wielkiej wojny, kiedy wraz z kilkoma innymi Kaldorei zmagał się z napływem demonów, rzucono na niego klątwę. Kapłanki Elune, ani druidzi nie wiedzieli co może go wyleczyć, a klątwa postępowała. Kiedy wreszcie Malfurionowi udało się zatrzymać jej rozwój było już za późno. Elyrion postradał zmysły, nie był już tym samy elfem. I choć dla wielu jego obecne zachowanie jest komiczne to mało kto wie, czym jest spowodowane. Kto zna Elyriona ten wie, że porzeczki są jedną z tych rzeczy, których poszukiwania nigdy nie zaprzestaje. Powodem tego jest fakt, iż spożywanie ich pozwala mu choć na chwile odzyskać część sił umysłowych. Po wojnie Elyrion zniknął na wiele lat, podobno podróżował po Kalimdorze, choć najprawdopodobniej cały ten czas spędził biegając po lasach ukryty w swych formach, tak by nikt go nie rozpoznał. Kiedy wrócił do pozostałych Kaldorei pozwolono mu na wstąpienie do Szmaragdowego Snu, gdzie spędził większość czasu aż do rozpoczęcia się Trzeciej Wojny. Obudzono go wtedy, choć ze względu na jego zachowanie nie pozwolono brać udziału w walkach. Co nie było dla niego wielką stratą, gdyż nie poinformowano go, że jakiekolwiek mają miejsce. Kiedy dowiedział się o nich, przez długi czas unikał kontaktu z kimkolwiek i jak najszybciej wrócił do snu. Obudzono go ponownie kiedy wybuchł kataklizm. Nie był on nikomu potrzebny, a jego przebudzenie traktowano jako błąd przy pracy, przez co zdecydował, by opuścić Kalimdor i wypłynąć do miasta Stormwind, którego park bardzo chciał zobaczyć po usłyszeniu plotek na jego temat. Kiedy jednak dotarł na miejsce okazało się, że park został zniszczony. Elyrion utkwił przez to w mieście na kilka dni nie wiedząc co ze sobą zrobić. Wtedy właśnie spotkał Kaldorei o imieniu Lvelias wraz z jego uczennicami. I przez czysty przypadek związał swój los z klanem Thro'ame.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki