FANDOM

Dziad borowy1.jpg

Dziad borowy w grze.

Powszechnie zwany leszym lub borowikiem. Poszukiwany na terenie Lasu Elwynn za liczne mordy na ludności zamieszkującej okolice Tartaku Wschodniej Doliny. Została za neigo wyznaczona wysoka nagroda opiewająca na około 200 złotych monet.

WyglądEdytuj

Jest to istota o skórze przypominającej korę oraz włosach podobnych do liści. Cera jego jest wyjątkowo blada jakby to była istota duchowa niźli człowiek. W reszcie swej okazałej jest całkowicie do zwykłego człeka podobny. Ponoć stwór ten potrafi naśladować świst wiatru, szum liści, pohukiwanie sowy i wiele innych naturalnych odgłosów lasu.

Znaki szczególneEdytuj

Według podań ludzi zamieszkujących Las Elwynn istota ta potrafi zamieniać się w niedźwiedzia o ponad 3 stopach wzrostu lub szybką sowę. Jeśli spotkacie człowieka o świszczącym głosie niosącym dalej niż najgłośniejsza trąba możecie być pewni iż jest to dziad borowy powszechnie zwany leszym. Używają rogów, kamieni, włóczni, maczug, a także mocy żywiołów. Leszy potrafi przybrać postać dowolnego stworzenia, które znalazło schronienie w jego lesie, lub też w formy pośrednie jak, np. w wilkołaka.

LoreEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki