FANDOM

Długo Oczekiwana Odpowiedź...

Do stolicy ludzi południa przybył ostatnio człowiek. Gilneańczyk imieniem Leonard, który szybko udał się na audiencję u swego króla. Gilneańczyk ów jak się okazało jest dawnym dłużnikiem organizacji o nazwie Wilczy Szwadron, która jakiś czas temu została rozwiązana. Leonard postanowił na własną rękę rozpocząć poszukiwania Nathana LaCroix oraz Cadfaela Redbrook, ostatnich przywódców organizacji, którzy zaginęli w dość niewyjaśnionych okolicznościach. W związku z tym pan L. Irving wywiesił ogłoszenie na tablicy w mieście burz.

Gilneas was wzywa członkowie Przymierza. Niech wieczysty sojusz przemówi w Waszych sercach. Oficerowie w służbie korony Gilneas potrzebują Waszej pomocy. Zostali porwani, a z każdą chwilą szanse na odnalezienie ich żywych zmniejszają się. Odpowiedzcie na wezwanie!

Dnia szóstego tego tygodnia, równo z dziewiętnastym wybiciem dzwonu wyrusza ekspedycja poszukiwawcza. Nie spoczniemy dopóki nie odnajdziemy naszych ludzi!

Poszukiwacze wyruszyli wczorajszego dnia. Zebrali się na granicy Hillsbrad i lasu Silverpine. Wyruszyła ich szóstka. Troje ludzi, dwie kaldorei i krasnolud. Ilergiae oraz Ilergiea, wysłanniczki rodu Thro'ame, Preshea, jedyna obecna członkini Wilczego Szwadronu, Flacon krasnolud oraz ludzka kobieta Rose. Wyprawa organizowana przez Leonarda Irvinga rozpoczęła swe poszukiwania od przedostania się do wioski Pyrewood, w której to, jak wykazał raport wywiadu królestwa Gilneas przebywali niegdyś więźniowie. Krótki zwiad wykonany przez krasnoluda pozwolił potwierdzić, iż wioska jest pusta. Grupa przeczesała jeden z najbliższych domów, po czym szybko udała się do ratusza miejskiego, który zdawał się być najbezpieczniejszym miejscem. Jedna z wysłanniczek klanu Thro'ame odnalazła tam dokument potwierdzający przeczucia Leonarda Irvinga. Dokument podpisany przez Reynolda Swanstrangle kazał przenieść barona Cadfaela do niewielkiej wioski na północ od Pyrewood. O Nathanie LaCroix nie wspominał. Poszukiwacze udali się szybko do wspomnianej wioski. Wysłano dwie zwiadowczynie, które zbadały wioskę nim przybyli do niej pozostali. Wiele szczątków nieumarłych otaczało małą stajnię. W środku kobiety usłyszały obecność dwóch nieumarłych, a także barona Cadfaela, który był jednym z poszukiwanych. Pozostali dotarli tam szybko, rozpoczęła się walka, krótka choć zacięta. Elfki rzuciły się na Reynolda Swanstrangle nim ten zdążył się zorientować, jednak szybki kontratak ze strony sługusa pana Swanstrangle pozwolił mu zaatakować i ranić Cadfaela. Jednak niczego nie spodziewający się Reynold stracił nagle życie, kiedy to jego głowę zniszczyła kula ze strzelby Flacona, krasnoluda. Pozbawienie życia sługusa Reynolda okazało się trudniejsze. Spryt Opuszczonego pozwolił mu na uniknięcie wielu, jak mogłoby się wydawać, śmiertelnych ataków. Po walce grupa rozeszła się, a baron Redbrook, choć ranny i zawiedziony informacjami o Szwadronie, i wiosce Pyrewood musiał ruszyć dalej...

Do wielu członków Przymierza dostarczono listy, a na tablicach ogłoszeń wszelkich miast zawisła karta o tej samej treści

Chciałbym zaprosić wszystkich aktywnych wciąż członków niegdysiejszej organizacji Wilczy Szwadron, a także pozostałe osoby chcące wesprzeć sprawę, lub po prostu przedyskutować jej tematy na rozmowy z lordem Dariusem Crowleyem, a także uroczystą kolację, która odbędzie się piątego dnia tego tygodnia. Rozpocznie się wraz z dwudziestym wybiciem dzwonu w zamku Stormwind. Wymagane są stroje wieczorowe.

Z wyrazami szacunku baron

Cadfael Redbrook

Kosztowna kolacja wyprawiona z okazji przybycia lorda Dariusa Crowleya nie przyniosła zamierzonych efektów. Baron Redbrook po krótkiej rozmowie musiał ustąpić z powodu braku jakichkolwiek argumentów. Sam nie mógł przecież przeprowadzić "odrodzenia" Wilczego Szwadronu. Po kolacji Lord Crowley opuścił szybko Miasto Burz, nie miał czasu i chęci na kolejne bezowocne rozmowy.

Event kończący (a może rozpoczynający na nowo) fabułę Wilczego Szwadronu, może wpaść każdy, niezależnie od tego czy jego postać była w jakiś sposób związana z organizacją, czy nie. Event przeznaczony raczej dla Przymierza. Wstępna data, jak mówi część klimatyczna to sobota (11.05.2013), godzina 19:00 +/-15 minut. Gracze zostaną przeniesieni na miejsce odpowiednio

Organizator: qba216

Wsparcie: Life Knight

Więcej z Fandomu

Losowa wiki