FANDOM

Kampania na ziemiach Lordaeronu i poza nimi

Promienie wschodzącego słońca, przedzierające się przez poranną mgłę, sprawiły, że miasto zaczęło budzić się do życia. Ludzie nieco ospale wychodzili na ulice, straganiarze pośpiesznie rozstawiali swoje stragany, kapłani rutynowo udawali się do świątyni na poranne modły, gdzieniegdzie widoczni strażnicy miejscy wypatrywali potencjalnych rzezimieszków, a rzemieślnicy powoli zabierali się do pracy. Ulice napełnił gwar, stukot kopyt i turkot kół. Lecz coś zakłóciło spokój tego poranka. Coraz więcej ludzi zaczęło gromadzić się w poszczególnych miejscach miasta. Obiektami zainteresowania okazały się, odsłonięte przez blask poranka, tajemnicze ogłoszenia, rozwieszone prawdopodobnie przez podejrzanych typów noszących symbole dwugłowego orła na piersiach.

AKT I „Droga na północ”
Grupa młodych ludzi, zainteresowanych ogłoszeniem, postanowiła odnaleźć jego źródło. Wszystko wskazywało na port. Udali się oni do doków, gdzie ich uwagę przykuł okręt, przy którym zbierała się grupa ludzi. Wszyscy byli skupieni w koło rycerza, stojącego na podwyższeniu. Młodzi ludzie z zaciekawieniem przysłuchiwali się temu, co rycerz mówił do zebranych. W ich pamięci najbardziej utkwiły słowa takie jak „bogactwo i nieśmiertelna sława”.

Event rozpoczyna złożoną kampanię na ziemiach Lordaeronu. Za sam udział przewidywane są nagrody.
Patronat nad eventem objął: Life Knight

Początek dziennika jest ledwie czytelny:
Wypływamy ze Stormwind, wiatr nam sprzyja, piękna pogoda, morze spokojne, bardzo dobre morale załogi… podróż przebiega bezproblemowo, od dwóch dni nie mieliśmy żadnych innych jednostek w polu widzenia, oznacza to, że zbliżamy się do celu… ląd widoczny jest już z pokładu, dostrzeżono obcą jednostkę zbliżającą się z północy, nakazuję sposobić się do walki bez rozpoznania…

Wpis 32. Doszło do ciężkiej bitwy, nasza fregata została zdewastowana przez niszczycielską siłę ognia galeonu przeciwnika. Udało nam się unieruchomić wrogą jednostkę poprzez zniszczenie jej ożaglowania – miejmy nadzieję, że prąd nie zniesie ich w pobliże Southshore. Zeszliśmy z kursu daleko na północ, Falvic wypatrzył plażę, na której udało nam się wylądować . Poza straconym okrętem nie odnieśliśmy poważniejszych strat.

Wpis 33. Rozładunek wraku został przerwany przez Worgenów, znamy już nasze położenie. Są ranni. Zdecydowałem ruszać w głąb lądu, wraz z ochotnikami pozyskanymi na południu oraz swymi zaufanymi ludźmi, aby znaleźć trakt i udać się do Southshore.
Wpis 34. Jesteśmy wielokrotnie atakowani przez Worgenów, przewodzi im człowiek w masce wilka – wysłannik Arugala.

Wpis 35. Podczas bitwy na farmie znajdującej się w pobliżu głównego traktu zaginęła kapłanka Hesith, Światłości miej ją w opiece. Nie możemy pozwolić sobie na przeprowadzenie poszukiwań.
Dopisek: Zdaje się, że Santus został mocno pogryziony, możliwe, że został zarażony.
Wpis 36. Docieramy do miasteczka Amber Mill, gdzie ludzie z Dalaranu przyjmują nas w gościnie. Zbieramy siły i opatrujemy rany aby ruszyć w dalszą drogę.
Wpis 37. Santus okazuje się być zarażonym. Spotykam starego przyjaciela Ataerica, cieszę się, że żyje. Demony przywołane przez Dalarańskich magów wymykają się spod kontroli, Ataeric zostaje ciężko ranny.
Wpis 38. Spotkaliśmy grupę dusz rycerzy i magów, którzy w śmierci nie odnaleźli spoczynku, ich wola walki za ojczyznę była tak wielka, że walczyli z plagą nawet z zaświatów, szkoda tylko, że pomylili nas z nieumarłymi.

Wpis 39. Dotarliśmy do Southshore, gdzie zrealizowały się myśli niepokojące mnie od bitwy. Galeon został zniesiony

przez prąd pod samą przystań, wprowadził blokadę portu i rozpoczął ostrzał miasteczka.
W czasie ostrzału zaginęła podróżująca z nami czarodziejka, Kisara. Udaje się zorganizować transport dla ładunku.

Dopisek: Pogryzienia Santusa nie wydają się stanowić zagrożenia, lecz tej nocy spał będzie pod strażą.
Wpis 40. Objąłem stanowisko dowódcy obrony miasta. Nieustannie trwa wymiana ognia pomiędzy obrońcami, a okrętem. Wroga jednostka otrzymała kilka trafień z dział małego kalibru. Rodzi się plan bezpośredniego uderzenia.

Data:06.05.11

Więcej z Fandomu

Losowa wiki