FANDOM

Ludzki czarnoksiężnik-ekscentryk, członek Sanktuarium Czarodziejów Miasta Stormwind, choć w rzeczywistości jest lojalny jedynie Industrialnej Hulajpartii. Przyjaciel Jeta Gnomelone.

Wygląd zewnętrznyEdytuj

Jest człowiekiem przeciętnego wzrostu o czarnych włosach, równo przystrzyżonych w okolicach uszu oraz najbardziej charakterystycznej części w jego wyglądzie, a mianowicie brodzie ekscentrycznie przyciętej w fikuśne kształty. Zwykle można go zobaczyć w garniturze oraz niekiedy w kapeluszu o szerokim rondzie, jego pamiątce z młodości, gdy zwany był "Wojownikiem w Sombrero".

CharakterEdytuj

Arcadiusa cechuje specyficzne poczucie humoru oraz roztargnienie. Większość spraw poważnych i tych bardziej błahych lekceważy. Krążą pogłoski, iż jest dotknięty chorobą prowadzącą do całkowitego wyniszczenia psychiki.

ŻyciorysEdytuj

O historii Arcadiusa można mało powiedzieć, gdyż jak sam przyznał niewiele pamięta. Jednak jedyną rzeczą, która na dobre zakorzeniła się w jego umyśle jest przygarnięcie go przez pana Fiancuzzo Gnomelone, szefa organizacji mafijnej Syndykatu Rodziny Gnomelone. Choć chłopak nie nadawał się do większości prac zlecanych mu przez Fiancuzzo, gnom odkrył, iż Arcadius ma dar czystego myślenia i planowania. Po pierwszysch latach "stażu" został on doradcą Rodziny.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki